Escolas Viaxeiras

Título
O pasado mes de maio estivemos unha semana no País Vasco, participando das Escolas Viaxeiras. Foi algo moi especial, porque fomos ao País Vasco sen pais nin irmáns, só cos nos@s compañeir@s e a nosa profe. Alí coñecimos a nen@s coma nós de Gelves (Sevilla) e Medina del Campo (Valladolid).En xeral pasámolo moi ben , vimos moitisimas cousas interesentes, divertidas e importantes, aínda que tamén tiñamos que facer algúns exercicios. Aprendemos moito, tanto na convivencia como na aprendizaxe. Gustounos tamén porque fixemos moitas amizades. A comida era bastante rica, sempre comiamos todo…O último día pasámolo  moi ben na piscina e na discoteca.O viaxe de ida e de volta en tren foi moi entretenida.
O luns visitamos o Parlamento Vasco, o concello de Vitoria Gasteiz, a fábrica de xeados Nestle, o Dolmen de Egilaz e vimos una demostración de xogos vascos.

Mosaico 1º día

Mosaico 2º día O martes estivemos en Bilbao e coñecemos: o museo Guggenheim, o metro Bilbao, Portugalete, fixemos unha viaxe en barco pola ría e tivemos un pouco de tempo libre para visitar o casco vello da cidade.
O mércores estivemos na casa de Xuntas de Gernica, no pobo de Bermeo visitando un barco baleeiro e facendo entrevistas aos mariñeiros. Pola tarde visitamos a reserva de animais Urdaibai.  Mosaico 3º día
 Mosaico 4º día O xoves estivemos en San Sebastián e alí visitamos o acuario e o kutxaespacio (museo da ciencia) onde vimos unha película no planetario e coñecemos e xogamos a un montón de cousas divertidas.
O venres visitamos monumentos importantes de Vitoria como o Museo de Bellas Artes, o museo da armería, a catedral vella, a catedral nova… Pola tarde xogamos no complexo deportivo de Mendizorrota.  Mosaico 5º día
 Mosaico final Foi unha experiencia inolvidable, divertímonos moito, fixemos novos amigos doutras comunidades, aprendemos a convivir, a respectar o medio ambiente e moitas cousas máis. O mellor de todo: A DISCOTECA.