Curso 2013-14

Cantigas

Seguindo o proxecto “Fomento do Uso do Galego” que estamos a desenvolver no centro, unha das actividades que fixemos este curso foi a recompilación de cantigas. Pensamos que o xeito máis enriquecedor de levalo a cabo era directamente cos nosos maiores. Unha chea delas cantáronas, vivíronas e gozáronas, polo que consideramos que eran os mellores mestres que podiamos ter.
E NON NOS EQUIVOCAMOS!

Acudimos  ao Centro de Día Atalaia levando letras de cantigas que conseguimos a través de familiares ou da internet.

Despois, cada un comezou a ler a letra da súa cantiga, excepto Vítor, que nos sorprendeu entoándola directamente.

Os maiores foron cantándoas para que nós coñecésemos e aprendésemos as melodías.

Tan ben o fixeron e tanto sentimento lle  poñían que nos atrevemos a cantalas todos xuntos.

Eles, ademais sorprendéronos con cantigas rescatadas da súa memoria e que nós descoñeciamos. Escribímolas para gardalas.
Fomos cantando unha a unha e acompañámolas con instrumentos.

Con estes estupendos mestres, aprendemos e gozamos moito. Desexamos poder repetir este tipo de actividades.

Máis información e fotografías nos seguintes enlaces:

GALERÍA DE FOTOS

CENTRO DE DÍA ATALAIA

RÍOS QUE FALAN

Máis información sobre este obradoiro realizado polo alumnado de 4º na nosa GALERÍA DE FOTOS e no blog GALEGUEAMOS.

IV Encontro de música

Que ben o pasamos o día do Encontro Musical!
Este xa é o cuarto curso que realizamos este evento no noso cole. Foi unha xornada distinta. Aprendemos moito facendo actividades diferentes.

Comezamos a mañá bailando no patio danzas do mundo. Escollemos de Portugal, Dinamarca, Israel, Aragón e Galicia. Algunhas eran faciliñas aínda que outras…
Despois chegou a hora de superar probas e contestar preguntas no xogo da Oca Musical.
Que sorte tiñan os que caían na casa da clave se sol!

O seguinte foi estar moi caladiños para escoitar ben aos nosos compañeiros concertistas.
Encantounos como tocaban!

E para rematar a xornada musical… Que mellor que construír cada un o noso propio instrumento? Os tambores de mango, dilidarjums e frautas de pan quedaron xeniais!

Grazas mestres, un curso máis, por este día tan especial!

Máis imaxes na GALERÍA DE FOTOS do noso cole.