Curso 2010-11

CONVIVENCIA NA CARBALLEIRA

O día 19 de maio os alumnos e alumnas de 6º fomos xogar á carballeira da Guía.

Alí xuntámonos con nenos e nenas de 1º da ESO do instituto “A Guía” e con nenos e nenas de 6º do colexio “Eduardo Pondal”.

Todos xuntos disfrutamos de xogos populares organizados polo alumnado de actividades físicas e deportivas do instituto de A Guía.

Tivemos que facer catro grupos para ir xogando aos distintos xogos populares que había: a petanca, a comba, a carreira de sacos, a porca, o arrincanavos, o peletre, as chapas…

Despois de xogar déronnos un bocata de tortilla, unha botella de auga e un libriño con todos os xogos explicados.

Para despedirnos cantamos unha  canción que se chamaba "O FLU".

PASÁMOLO FENOMENAL!!!!

Educación Vial no Castro

O pasado 29 de abril o alumnado de 6º curso fixemos unha visita ao circuito do Castro en Vigo. Alí nos esperaban unha parella de policías, Pilar e Roberto, que se encargaron de explicarnos as normas de circulación e cal é o comportamento que se debe seguir cando saímos á rúa coa bicicleta.

Repartironnos en dous grupos, xa que a actividade consta de dúas partes. Cubrir un test de 18 preguntas sobre normas de circulación e un percorrido de media hora por un circuito con semáforos e sinais de tráfico, para levar á práctica o aprendido coas explicacións.

Foi unha actividade moi divertida, ademáis para os que non sabían andar en bicicleta tiñen un kart con pedais para que ninguén se quede sen aprender.

Xardíns do Pazo Quiñones de León

Coñecendo a cidade

Para ver máis fotos pulsa AQUÍ