VISITA AO CONCELLO

O xoves 3 de decembro, o alumnado de 4º, 5º e 6º visitamos o Concello de Vigo e alí, guiados por dous monitores, tivemos a oportunidade de visitar as súas instalacións e coñecer aspectos do seu funcionamento.

Subimos a pé ata a novena planta da torre e, aínda que algúns case non demos chegado, o esforzo mereceu a pena. Dende a sala de prensa as vistas da cidade e da ría eran espectaculares. Por un lado víase a zona de Bouzas, e polo outro todo o centro e a zona de Teis.

Mágoa que o alcalde estaba moi ocupado e non nos foi saudar Triste

Logo baixamos ao soto, á escola de música e danza, onde nos interpretaron unha fermosa cantiga acompañada con instrumentos tradicionais.

Por último dividíronnos en dous grupos para visitar o laboratorio, onde analizan sustancias coma a auga, e a sala de control de tráfico, dende a que se coordina o tráfico da cidade.

Máis fotos no enlace á nosa GALERÍA DE FOTOS