OFERTA DE EMPREGO: MECÁNICO/A DE MAQUINARIA AGRÍCOLA E XARDINERÍA

Empresa: Pazo de Rubiáns

Descrición: mecánico/a de maquinaria agrícola e mantemento de xardinería.

Requisitos: Especializado en mecánica de maquinaria agrícola e de xardinería, con coñecementos ou en disposición de realizar traballos de viña e xardinería (mantemento e producción). Dotes relacionais e  de traballo en equipo.

Contacto: Tfno.: 619261847  //  986510534

info@pazoderubianes.com

PROBAS LIBRES. CURSO 2015-16

Nos arquivos adxuntos recóllense os horarios de probas libres.

A programación de cada módulo está a disposición do alumnado na conserxería do centro.

A xornada de acollemento para as persoas matriculadas será o venres 3 de xuño ás 9:30 H. no salón de actos do CIFP. A asistencia a esta xornada é obrigatoria.

OFERTA DE EMPREGO: OPERARIO/A CADEA DE MONTAXE SECTOR AUTOMOCIÓN

Empresa: Manpower ETT

Descrición: incorporación á cadea de produción de empresa de Automoción para realizar tarefas de revisión, verificación ou montaxe de pezas.

Requisitos: titulación universitaria, FP de Grao Medio ou Superior ou Certificado de profesionalidade.

Valoraranse coñecementos de maquinaria, así como experiencia en cadea de montaxe e traballos repetitivos.

Non transcorrer máis de cinco anos desde  a finalización dos estudos.

Condicións: contrato a tempo completo en quendas rotativas. Contrato de prácticas, superado o período de proba, duración mínima 6 meses e máxima 2 anos.

Contacto: irene.morenza@manpower.es

OFERTA DE EMPREGO: ELECTROMECÁNICA DE VEHÍCULOS

Empresa: MOSA VIGO

Descrición do posto: preparación de vehículos novos (preventa) coa mecánica rápida, etc.

Condicións: Bolsa FEUGA.

Requisitos:

Titulados/as en CM de Electromecánica de vehículos. Tamén poderían optar coa titulación de técnico/a superior en Automoción.

Menores de 31 anos

Non  ter traballado no sector con anterioridade.

Contacto: mosavigo@mpsa.com

CONCURSO EDUEMPRENDE IDEA 2016

Convocatoria do concurso Eduemprende Idea para o curso 2015-16, dirixido ao alumnado de formación profesional, ensinanzas deportivas ou artes plásticas e deseño.

Comprende dúas modalidades: modalidade A (ciclos de garo medio) e modalidade B (ciclos de grao superior)

A participación terá que ser en grupo, formado por un mínimo de dous/dúas alumnos/as e un máximo de catro.

O prazo de presentación de solicitudes será de un mesa partir do seguinte ao da publicación da resolución no Diario Oficial de Galicia (DOG do 29 de abril de 2016)

Máis información

OFERTA DE EMPREGO: CARROZARÍA

Empresa: Talleres JAPAUTO

Localidade: Vilagarcía

Descrición do posto: Persoa para chapa e/ou pintura de vehículos.

Requisitos: técnico/a en Carrozaría

Contacto: Tfno.: 686747366 ou directamente na empresa. Persoa de contacto: Juan.

ACREDITACIÓN DE COMPETENCIAS PROFESIONAIS 2016

Publicación de días e horas da reunión grupal.

ELECTRICIDADE-ELECTRÓNICA:

• DATA: 2 DE MAIO DE 2016
  • LUGAR: AULA 25 DE ELECTRÓNICA. CIFP A XUNQUEIRA.
  • HORA : 10:30 horas.

MADEIRA, MOBLE E CORTIZA:

• DATA 29 DE ABRIL DE 2016.
  • LUGAR: TALLER DE MADEIRA. CIFP A XUNQUEIRA.
  • HORA: 18:00 horas.

ACREDITACIÓN DE COMPETENCIAS PROFESIONAIS 2016

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e excluídas e de persoas excluídas por non ter achegado documentación suficiente para participar no procedemento de acreditación de competencias profesionais da convocatoria 2016.

Listaxes definitivas de admitidos e excluidos.

Listaxe definitiva de persoas excluídas por non ter emendado a documentación.

OFERTA DE EMPREGO: VENDA E MONTAXE DE MOBLES

Empresa: Mobles Tuco

Localidade: Pontevedra

Descrición do posto: venda e montaxe de mobles

Requisitos: menores de 30 anos, con coñecementos na montaxe de mobles. Non se require titulación.

Persoa responsable, con empatía e don de xentes.

Contacto: as persoas interesadas enviar CV a tucopontevedra@yahoo.es

CONVOCATORIA DE PROBAS LIBRES. CURSO 2015-16

A Consellería convoca as probas libres para a obtención de títulos de FP (LOE)

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do 18 ao 29 de abril, ás 13:00 h.

A oferta de ciclos e prazas, o calendario das probas, xunto con toda a información de interse para esta convocatoria pode consultarse no seguinte enlace e no arquivo adxunto.