O Mundo que queremos

TESTIMONIO DO SUR NO C.P.I. CASTRO BAXOI

VISITARON A NOSA ESCOLA UNA RAPAZA DO SALVADOR, OUTRA DA REPÚBLICA DOMINICANA E OUTRO DE GUINEA-BISSAO. EXPLICÁRONNOS COMO É A CADAN SÚA REALIDADE...

Programa radio

O grupo 2º A creamos este breve programa de radio. Foi posible grazas ás indicacións de Montse, ó entusiasmo de Ros, á colaboración de María Méndez e ó labor de montaxe de Edita.

28.49 MB

O NOSO RECANTO SOLIDARIO

Velaquí o noso RECANTO SOLIDARIO, que confeccionamos como unha actividade máis dentro do programa O mundo que queremos.

TEATRO DA OPRIMIDA

Hoxe viñeron os do Teatro da Oprimida faceren unha representación á nosa escola

O Teatro da Oprimida defínese como aquel que intenta "humanizar a humanidade". E con ese obxectivo veu facernos unha representación, espertar conciencias ás inxustizas para sermos nós quen de denuncialas e loitarmos contra elas.

A obra conta unha historia real dunha das actrices, unha peruana explotada en España. Logo animáronnos a interpretarmos doutro xeito algún dos personaxes da historia para sermos quen de cambiar o desenlace.

Aquí vemos A Verónica representando á peruana e achegando un modo diferente de afrontar o problema, unha posible solución. Foi unha actuación espectacular.. e unha reflexión interesantísima!!

TEATRO DA OPRIMIDA