Exposicións

8M

No Día Internacional da Muller, fermosa homenaxe do alumnado de Infantil e Primaria.

Día de Rosalía de Castro

O día 23 de Febreiro  conmemoramos o día de nacemento da nosa escritora internacional, máis revolucionaria, visionaria, feminista e comprometida:

“Eu son libre, nada pode contar a marcha dos meus pensamentos e eles son a lei que rexe o meu destino”

A rapazada do Cpi de Cervantes traballou unha serie de poemas que plasmou nuns pétalos conformando varias  flores,  ademais de elaborar uns marcapáxinas  con dúas das plantas escollidas do seu herbario: as rosas e o carballo, e coas que se agasallou a toda a comunidade educativa, porque febrero é o seu mes “eu nasín cando as prantas nasen”.

O día das nosas MASCOTAS!!

Antes de marchar de vacacións os nenos e nenas de infantil e primaria fixemos unha exposición das nosas mascotas, os que non temos, trouxemos o noso peluche máis querido! Pinchade na imaxe para ver toda a nosa fauna.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Unha de landras e castañas

Tivemos unha visital xenial dos Axentes Forestais dos Ancares. Plnatamos castañas e landras autóctonas para poder repoboar un anaquiño do que o lume nos quitou o pasado outubro. Esperamos que medren moito!!

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo