slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3 slideshow 4 slideshow 5 slideshow 6 slideshow 7 slideshow 8 slideshow 9 slideshow 10 slideshow 11

Benvidos ó CPI de Cervantes!

O alumnado de infantil e primeiro de primaria preséntanos a Yayoi Kusama

A primeira vez que escoitamos falar de Yayoi Kusama non tiñamos nin idea de quen era esa muller, agora case podemos dicir que é coma da familia ;)

Parabéns polo gran traballo e parabéns, Yayoi, polo 95 aniversario!

Acreditación Competencia Dixital para o alumnado de 4º de ESO

A Consellería pon a disposición do alumnado unha ferramenta para a adquisición de determinados niveis na competencia dixital, que a Unión Europea considera fundamental para poder incorporarse á vida adulta.

O alumnado que obteña o título de graduada ou graduado en educación secundaria obrigatoria recibirá o certificado que acredita o nivel de iniciación.

O alumnado matriculado en 4º da ESO poderá facer unha proba específica, durante o mes de maio e con carácter voluntario, para a adquisición do nivel intermedio. A proba terá unha duración máxima de 90 minutos, cun total de 60 preguntas de diferente complexidade e tipoloxía. Para superar a proba deberase responder correctamente a un 70% do total das preguntas, sendo necesario obter un mínimo do 60% de respostas correctas. A certificación terá unha validez de cinco anos.

Para que poidamos inscribir ao alumnado en ditas probas, as familias tedes que entregar asinado o documento anexo IV que se adxunta.

No seguinte enlace tedes un exemplo da proba:https://www.edu.xunta.gal/portal/competenciadixital/alumnado

Recital poético polo Día de Rosalía

O Departamento de Dinamización Lingüística conmemorou o Día de Rosalía cun recital poético.

Torneo de pimpón

Nesta semana tivemos a segunda xornada deportiva e de convivencia deste curso, no IES de Becerreá.

Parabéns ao alumnado de Primaria e da ESO polos logros e a participación nesta actividade!

E moitas grazas ao profesorado e á Xogade pola organización!

ENTROIDO 24

"O entroido a Cervantes chegou,

e todo o colexio moito trouleou!

Aquí tedes un bo resumo,

perdoade polo rebumbio!

Pasámolo de marabilla,

grazas a todos e a todas,

polas risas, os doces, o humor e a compañía!"

Festival de Nadal no CPI de Cervantes

Os Tipos Raros pasaron coma cada ano por Cervantes. Non sei se tanto agasallo collerá debaixo das árbores de tan bos que son estes rapaces.

Como di un sabio "Compartir es vivir", aí o deixo.

Bo Nadal!