LUIS ZAHERA

Hoxe venres recibimos a visita do actor Luis Zahera que nos deleitou contándonos a súa experiencia profesional e respostando ás preguntas do alumnado de ESO. Ao remate e como colofón final sometémolo a unha proba do "Rosco Dodro" que nos prestou o alumnado de 2º de Primaria e co que lle fixemos preguntas sobre termos relacionados co cine. Pasou a proba e sacamos unhas fotos con el.

Tamén recibiron a visita de Luis os alumnos e alumnas de 4º de Primaria que están a facer un traballo xenial recabando información de actores e actrices galegos, entre eles, como non, Luis Zahera...

Na nosa revista anual publicaremos as opinións do alumnado ao respecto desta charla e contaremos algunha das anécdotas vividas hoxe nesta agradable sesión.

Foi unha experiencia marabillosa que imos recordar e que lle agradecemos de corazón ao noso actor gañador dese tan merecido Premio Goya.

Noraboa polo teu éxito Luis!!