Inclúe-T 23-24

Conto "Animais"

O alumnado de 1º de Primaria interpretou o conto titulado "Animais" en Lingua de Signos (LSE) e Pictogramas. Esta é a ligazón co vídeo https://drive.google.com/file/d/1XGtPN73XYl2Hf0mM9iZNrLqLFH_PKqMk/view?usp=sharing

Día 2 de abril da Concienciación do Autismo.
Co motivo da celebración do Día da Concienciación do Autismo o Departamento de Orientación traballou co alumnado de Primaria unha serie de actividades sobre dito Trastorno, como lectura de contos relacionados, debate e mural sobre a temática. Tamén fixemos unha foto de grupo facendo o símbolo coas mans.

Aquí podedes ver todas as fotos.

Día do síndrome de Asperger

Con motivo do Día do Síndrome de Asperger, o 18 de febreiro o alumnado de sexto viu un vídeo sobre as características deste tipo de trastorno. Despois fixeron unha peza de crebacabezas que uniron formando un pequeno mural.

Colaboración co CEEPR Amicos

O CPIP Eusebio Lorenzo Baleirón súmase á actividade organizada polo CEEPR da  Asociación AMICOS para conmemorar o Día da Paz. Aquí podedes ver o vídeo da actividade. Ademais, o día 30 de xaneiro conmemoramos o Día Escolar da Non Violencia e a Paz. Fixémolo recordando algúns dos principios fundamentais da Declaración Universal dos Dereitos da Infancia, para constatarmos que non se están a respectar nos diferentes países que na actualidade están en situación de guerra. E construímos entre todo o cole unha mensaxe ben clara, que o mundo enteiro debera entender: "A violencia esGAZA a infancia", convertendo Gaza no símbolo de todas as nenas e nenos que sofren no mundo. Nesta ligazón tedes as fotos da actividade.

Non á violencia, non á guerra. Non, no noso nome.

Actividade de inclusión de tiras de lectura guiada.

O alumnado de primaria realizou tiras de lectura guiada con formas de animais para pode facilitar a atención e seguimiento das súas lecturas. Tamén os usamos como marcapáxinas.

Actividade de inclusión Primaria

Conto inventado a partir de creaciòns nun xeoplano de animais e outras figuras creadas polo alumnado de primaria.

Neste enlace podedes ver o vídeo

Actividade de inclusión 3/12

Con motivo do día 3 de decembro na que se celebra o "Día Internacional de Persoas con Discapacidade" o Departamento de Orientación levou a cabo con alumnado internivelar de toda a etapa de primaria a dramatización do conto "Sopa Verde". O conto foi representado en Lingua de Signos LSE e Pictogramas de ARASAAC .
Autor pictogramas: Sergio Palao. Origen: ARASAAC (http://www.arasaac.org). Licencia: CC (BY-NC-SA). Propiedad: Gobierno de Aragón (España).

25 de novembro inclusivo.

Para celebrar o 25 de novembro, o Departamento de Orientación, xunto coa titora

de 6º de primaria, reivindicamos este día coa realización dunha banda deseñada

que aborda esta temática.

Primeiro, levamos a cabo un debate e a partir das ideas xurdidas o alumnado creou esta

Banda Deseñada.

Samagosto inclusivo

No día do Samagosto o Departamento de Orientación traballou o poema sobre o lobo

de Paula Carballeira con alumnado de NEAE en pictogramas de ARASAAC e Lingua

de Signos LSE.

O poema foi recitado por toda a clase de 5º facendo uso do comunicador e en LSE.

Día da Dislexia

Día da Dislexia.

O 8 de outubro de 2023 celebramos o día da Dislexia.

O Departamento de Orientación realizou unha actividade en 6º de primaria.

Visionamos un vídeo explicativo sobre este tipo de trastorno e deseguido

reproducimos o cartel da campaña deste ano.

Dia mundial do Alzheimer

Día Mundial do Alzheimer.

Con motivo deste día, o Departamento de Orientación levou a cabo co alumnado de

1º e 3º de primaria unha actividade internivelar. Limos o conto "Lembra o teu soño"

e despois realizamos un debuxo sobre o seu soño favorito.

Seguidamente houbo unha posta en común dos dous grupos. Ao final fxemos un mural

con todos os debuxos.