Exames primaria

CONTROIS 5º

O mércores 6 de novembro teremos o exame do tema 2 de lingua galega e o venres 8 o tema 2 de C. Medio.

Ánimo e a estudar moito.

CONTROL C. MEDIO 5º

O vindeiro martes 15 de outubro  teremos o control do tema 1: RELEVO E RÍOS DE GALICIA.

2º exame escrito de inglés deste 3º trimestre

Os alumnos/as de 6º de Primaria terán o segundo exame escrito de inglés desta avaliación o vindeiro 5 de xuño pero nesta ocasión, faremos a proba de audición (listening) uns días antes,  o venres, 31 de maio. Esta proba contará 2 puntos sobre a calificación final do exame. Outros 2 puntos dese exame corresponden a unha proba de verbos que xa fixemos o pasado venres, 24 de maio.

Aconsello aos alumnos/as que empreguen as guías para repasar (tede en conta que das dúas últimas unidades non hai guía).

CONTROL C. MEDIO

O martes 4 de xuño co alumnado de 5º faremos o control  do tema 11 AS PLANTAS.

Entre o mércores e xoves faremos a recuperación dos temas anteriores para os alumnos que teñen suspenso.

CONTROL C. MEDIO 5º

O vindeiro martes 21 de maio faremos o control sobre o tema dos animais (t. 10)

Ánimo! que hai moitos días libres para estudar!

EXAMES DE INGLÉS (3º,4º e 6º)

Os alumnos/as de 6º de primaria terán o 1º exame escrito de inglés deste trimestre o vindeiro venres 3 de maio. Repasarán empregando as guias das que dispoñen e recordando as indicacións dadas pola mestra.

Os alumnos/as de 3º e 4º de primaria terán o seu exame o vindeiro luns 6 de maio (a data inicial do 3 de maio, foi modificada pola saída ás Brañas; cambio que non afecta aos de 6º de E.P.). Repasarán todas as actividades do libro marcadas cun ollo e todos os contidos e exercicios feitos no caderno.

CONTROL C. MEDIO

O martes 9 abril teremos un control do tema 9 OS SERES VIVOS

COÑECEMENTO DO MEDIO 5º

O vindeiro martes 12 marzo haberá exame de C.M 5º sobre a época medieval.

C. MEDIO

C. MEDIO 5º

O luns día 11 haberá recuperación de coñecemento do Medio dos temas da Prehistoria e os romanos, para o alumnado que teña algúns destes exames suspenso.

EDUCACIÓN FÍSICA

O vindeiro martes 5 de marzo o alumnado de 6º terá unha proba escrita sobre o sistema muscular e as cualidades físicas básicas.