PROTOCOLOS COVID

INSTRUCIÓNS COVID PARA O CURSO 22-23

As instrucións COVID publicadas o día 7 de setembro pola Consellería de Educación para o incio do curso 2022-2023 poden ser consultadas no enlace:

PROTOCOLO COVID ACTUALIZADO POLA CONSELLERÍA A 1 DE OUTUBRO DE 2021

No enlace accederán ao protocolo COVID actualizado pola Consellería a 1 de outubro de 2021:

PROTOCOLO 01-10-21

PLAN DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO COVID 21-22

No enlace poden acceder ao Plan de Adaptación ao contexto COVID para o presente curso 2021-2022:

PLAN DE ADAPTACIÓN COVID 21-22

PROTOCOLO COVID ACTUALIZADO POLA CONSELLERÍA

No enlace poden acceder ao protocolofacilitado aos centros educativos no mes de xullo pola Consellería de Educación:

PROTOCOLO COVID 6 XULLO

PROTOCOLO COVID-19 CURSO 21-22

No enlace poden acceder ao protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2021-2022 :

ENLACE AO PROTOCOLO

NOVAS MEDIDAS DE PREVENCIÓN COVID-19

No enlace poden acceder á medidas de prevención específicas pola evolución do Covid-19 publicadas pola Consellería o 26 de xaneiro de 2021:

ENLACE

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS HIXIÉNICAS ENTRE O ALUMNADO DE CENTROS PÚBLICOS

No enlace poden acceder aos criterios e ao procedemento de distribución de máscaras hixiénicas entre o alumnado matriculado nas etapas de Primaria, ESO e Educación Especial dos centros sostidos con fondos públicos que máis o necesite.

Está destinado a todos os alumnos que contan con axudas de material escolar da Consellería de Cultura, Educación e Universidade no presente curso 2020-21 serán beneficiarios directos das máscaras, e neste caso non terán que formalizar ningunha solicitude., e tamén a O resto do alumnado −aínda que non conte con axuda de material escolar−  que poderá beneficiarse do subministro de máscaras sempre que reúna o requisito de renda per capita igual ou inferior a 6.000 euros. Así mesmo, disporán de máscaras os alumnos que, independente da renda da unidade familiar, estean matriculados nun centro de Educación especial, suxeitos a garda ou tutela da Xunta de Galicia, ou teñan unha discapacidade igual ou superior ao 65%. En todos estes casos, para poder beneficiarse do reparto de máscaras, é obrigado que tramiten a correspondente solicitude, cuxo prazo para formalizala permanecerá aberto desde o luns día 16 ata o 27 de novembro.

ENLACE

ACTUALIZACIÓN DO PROTOCOLO ( 05 de novembro de 2020)

No enlace poden acceder á modificación do protocolo COVID da Consellería:

PROTOCOLO A 5 DE NOVEMBRO DE 2020

NOVAS COMUNICACIÓNS DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

Nos enlaces poden acceder ás novas notas informativas da Consellería de Educación respecto das instruccións no caso de confinamento:

Plan de Continxencia ante peches

Horarios e ensino virtual