DÍA DA PAZ

Hoxe celebramos o Día da Paz cunha fermosa canción interpretada polo alumnado de primaria.

ENLACE AO VÍDEO

Tamén, o alumnado leu poemas, a maioría creados polo propio alumnado, para conmemorar este día.

O alumnado de 5º elaborou un mural de vacinación contra a violencia titulado  "Mural para illar o virus da violencia " ....o coronavirus non trae só cousas malas polo que se ve, tamén nos axuda a traballar para acadar situacións de non violencia a todos os niveis.

Na etapa de secundaria, a conmemoración consistiu en decorar o corredor das aulas de ESO ao tempo que traballaron un poema de Eusebio Lorenzo Baleirón lembrando ao poeta que dá nome ao noso centro, que este ano cumpliría 60 anos.

Por outra banda, o alumnado de Primaria e 1º de ESO colaborou e participou co CEEPR Amicos de Riveira para conmemorar o Día da non Violencia e a Paz, baixo o lema "Lanzamos as nosas botellas para crear un mar de desexos".
O resultado foi un precioso mural colaborativo cun total de 318 botellas.