8M

Hoxe conmemoramos o 8M realizando varias actividades.

A exposición no corredor de secundaria correu a cargo do alumnado de Tecnoloxía de 4º de ESO. A elaboración e a presentación no propio corredor:

Unha vez colocada dita exposición, o resto dos compañeir@s de secundaria fixeron unha lectura de textos de autoras famosas seleccionados polos alumnos e alumnas de 4º e abriuse a posibilidade de colocar novos textos ao longo desta semana.

O alumnado de primaria e de 1º de ESO tamén realizou unha moi interesante actividade para conmemorar este Día da Muller. Os alumnos e alumnas escribiron cartas a aquelas mulleres importantes nas súas vidas que foron enviadas por correo ordinario e que serán recibidas polas súas destinatarias nos vindeiros días.

O concello de Dodro tamén fixo a súa aportación a esta comunidade educativa para apoiar a conmemoración deste importante día. Regalou a todo o alumnado de primaria un exemplar de "Os Bolechas" editado expresamente para esta data.

Grazas pola vosa colaboración!!!