LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2022-2023

O xoves 7 de xullo publicaremos, na cristaleira interior do centro, as listaxes de alumnos/as que teñen dereito ás axudas para adquirir libros de texto e material escolar (1º e 2º Primaria) e os admitidos no fondo de libros (3º a 6º de primaria e 1º a 4º da ESO). As reclamacións a estas listaxes poderán facelas nos dous días seguintes á publicación é dicir, o 8 e 11 de xullo, despois deses días non se admitirán reclamacións. Deberán achegarse ao centro para consultar as listaxes, nelas figura o/a  alumno/a que solicitou participar no fondo de libros co número de libros que recibirá en préstamo e no caso de 1º e 2º de primaria as axudas que recibirá. Os vales de material para todos os cursos entregaranse neses días. Os que non sexan recollidos entregaranse en setembro.

As listaxes definitivas cos libros que recibirá cada alumno/a publicarase o martes día 12.

O horario de atención ao público é de 10:00 a 13:00 horas.