CONMEMORACIÓN DO DÍA DA MULLER TRABALLADORA

A actividade desenvolvida consistiu na participación das alumnas de Secundaria que escribiron frases relacionadas coa discriminación da muller e, acto seguido,  os seus compañeiros de clase as borraron utilizando auga e unhas escobas mostrando deste xeito a súa repulsa a actitudes contrarias á igualdade. Ao tempo que se facía esto unha alumna leía todas as frases para que os alumnos/as de Primaria, que asistiron ao acto, poideran escoitalas. Unha vez rematado esto o alumnado de Primaria fixo entrega duns "pins" que eles mesmos confeccionaron oas seus compañeiros de Secundaria.

Novo álbum de fotos da actividade realizada para conmemorar o Día da Muller Traballadora. Coma sempre na nosa GALERÍA fotográfica.