Xefatura de Estudos

Exames de setembro, calendario

Preme nos documentos adxuntos para consultar as datas e horarios dos exames de setembro

Normas Organización e Funcionamento do IES Agra de Leborís

Consulta o NOF no documento adxunto para coñecer as normas de convivencia e funcionamento do noso centro

CONVOCATORIA DE REUNIÓN PARA AS NAIS/PAIS/TITORES LEGAIS DO ALUMNADO

O próximo 25 de outubro, mércores, ás 18:30, o I.E.S. Agra de Leborís recibirá aos pais/nais/titores legais do alumnado de E.S.O. e Bacharelato para informarvos de todas as novidades do curso.

Fai click no documento adxunto para descargar o boletín informativo

AVALIACIÓN FINAL DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

Con data 16 de maio de 2017, publícanse no D.O.G. as instrucións para levar a cabo as probas que valoren o grao de adquisición das competencias matemática, lingüística e social e cívica, e que se celebrarán os días 23 e 24 de maio.

Esta avaliación terá carácter mostral e finalidade diagnóstica, con vistas á mellora da calidade e equidade do sistema educativo.

Nas probas repartiranse cadernos de alumnado (para cada unha das competencias) e cadernos de contexto para as persoas titoras, a dirección do centro, o alumnado e as familias.

As probas serán aplicadas e corrixidas por profesorado que non imparta docencia ao alumnado avaliado.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2016-17

Xa están en formato pdf as listaxes de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso.