Deportes, Música, Radio patio, Teatro, Horario Titorias, Enlaces

Plan Proxecta 2023/24

Plan Proxecta | Consellería de Cultura, Educación e UniversidadeProxecto de vida activa e deportiva!

Proxecto coordinado pola profesora Isabel Abad, responsable do Departamento de Educación Física.

Ten por obxecto constituir unha rede de centros promotores de vida activa e saudable, a través da concreción dos Proxectos de Vida Activa e Deportiva-PDC nos centros docentes.

Preme aquí para visualizar a páxina do noso blog.

Música feita polo alumnado

Pinchando aquí accederásá WEB de MÚSICA onde poderás escoitar os audios da música composta polo alumnado do IES Agra de Leborís da Laracha

Curso 2017-18

Preme no documento adxunto para ver os horarios que teñen os titores para atención aos pais.

TEATRO en INGLÉS

O departamento de inglés do IES AGRA DE LEBORÍS prepara unha obra de teatro co alumnado de 3º de ESO. Nesta actividade participa alumnado da sección bilingüe e da sección non bilingüe.

A actividade é interdisciplinar posto que ademáis da interpretación dos actores e actrices, o propio alumnado con axuda dos profesores e profesoras elabora coreografías, decorados e cancións que logo interpretan sobre o escenario.

Curso 2016-17: A Pantasma de Carterville, Oscar Wilde

2015-16: Grease/ The merry wives of Windsor (adaptación libre da obra de Shakespeare)

2014-15: Billy Eliot

Trailer da obra de teatro IES Agra de Leborís, con David Freire

2013-14: Othello, (adaptación libre da obra de Shakespeare)

2012-13: A Santiago voy... (invención libre alumnado e profesorado)

BOLSAS E AXUDAS PARA ALUMNADO DE BACHARELATO E ALUMNADO CON NECESIDADE DE APOIO EDUCATIVO

Na web do MEC xa están dispoñibles as convocatorias.

Preme AQUÍ

Prazos: Bacharelato (3/10/2016)  Necesidade apoio educativo (29/6/2016)

Seccións Bilingües

Aquí vos deixamos os enlaces para que poidades ver o Trailer e a actuación completa da obra Billy Elliot realizada polos alumnos das seccións bilingües de 3º cuso da Eso

Radio Leborís

Somos un equipo de alumnos/as e profesoras/es do IES Agra de Leborís que creamos ideas e as transformamos en programa de radio.

Enlace Radio Leborís

Sketchs about genre equality