Premios Extraordinarios de Bacharelato 2023-2024

Período de presentación de solicitudes para participar nos premios extraordinarios de bacharelato 2023-2024 (código de procedemento ED311A) cuxa orde de convocatoria publicouse no DOG o pasado 26 de abril.

Do 29 de abril ao 28 de maio de 2024

Axudas para Alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo - 2024-2025

Axudas  para Alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo - 2024-2025.

A convocatoria destas axudas publicouse o 19 de abril de 2024, e o prazo de solicitude é do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024.

As axudas están dirixidas a persoas que presentan unha necesidade específica de recibir apoio educativo derivado dalgunha das seguintes situacións:

• Discapacidade
  • Trastorno grave de conduta ou da comunicación e da linguaxe
  • Trastorno del espectro autista
  • Altas capacidades

Máis información aquí.

ENCONTRO LITERARIO CO ESCRITOR MANUEL NÚÑEZ SINGALA

Encontro co autor Manuel Núñez Singala, o pasado venres 5 de abril de 2024, organzado polo Equipo da Biblioteca, o Departamento de Lingua Galega e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

O alumnado de 1°de Bacharelato e dos 2 clubs de lectura puideron comentar con el os relatos da obra "Instrucións para tomar café" e facerlle preguntas. Tamén asinou libros.

CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE CAFETERÍA_2024-2025

O prazo para presentar ofertas ao contrato de concesión do servizo da cafetería do noso centro comezou o día 25 de marzo de 2024 e remata o 22 de abril de 2024 ás 14.00 horas.

Para máis información poden acceder a plataforma de contratos de Galicia

INTERCAMBIO A LARACHA - LES SABLES D'OLONNE - Marzo 2024

A irmandade entre A Laracha e Les Sables d'Olonne faise de novo realidade. Seguro gozando moito deste intercambio, dando sentido ao aprendido en clases e favorecendo a comunicación coa lingua e coa nosa cultura galega.
O alumnado de Francia está na Laracha convivindo co noso alumnado na semana do 18 ao 22 de marzo de 2024.

BOLSAS DO MINISTERIO DE EDUCACIÓN - CURSO 2024-2025

Bolsas e axudas do Ministerio de Educación e Formación Profesional

para o alumnado de Bacharelato, Formación Profesional e Universidade para curso 2024-2025

PRAZO PARA SOLICITAR AS BOLSAS - MEC 2024-2025

Do 19 de marzo ata o 10 de maio de 2024 (ambos incluídos)

Máis información AQUÍ

ACREDITACIÓN DAS COMPETENCIAS DIXITAIS DO ALUMNADO

Alumnado matriculado susceptible de ser acreditado en competencias dixitais (ten carácter VOLUNTARIO):

• No nivel iniciación: alumnado 4º da ESO (co título da ESO)

• No nivel intermedio: alumnado de 4º de ESO (co título da ESO e probas de nivel 1, 2, 3, 4 e 5)

• No nivel intermedio: alumnado de 2º de Bacharelato (co título de Bacharelato e proba de nivel 4)

Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

Solicitude de inscrición

Máis información aquí