blogue deeducacion fisica

Vídeos para a inicicación na dobre corda

RECOMENDADO

Non podedes perdervos este artigo: se queredes aprender e mellorar na dobre comba tedes que visionar esta serie de vídeos.

Estes vídeos perteñecen a Federación Francesa de Dobre Corda (FFDD) e son vídeos moi curtos e neles aprenderedes o básico para inciarse nesta actividade deportiva emocionante e espectacular. Aínda que estean en frances non teñen perda.

VÍDEO 1: Cómo amarrar as cordas

Salto da corda

No documento adxunto atoparedes as figuras para a composición individual e os baremos da proba de velocidade.

Ademáis neste artigo poderedes gozar duns vídeos espectaculares da dobre corda... A brincar!!

VIDEO 1: Yves Larock- Rise up

Traballo quecemento

Guía para a elaboración do traballo grupal sobre o quecemento. Neste documento atoparedes os recursos necesarios tanto para a elaboración do traballo como para a súa exposición o resto do grupo.

Valoración da Condición Física saudable

Documento para a valoración da condición física saudable. Este documento contén as taboas cos baremos de valoración das probas e a planilla para encher os resultados nas probas físicas. Non vos esquezades de entregar esa planilla xunta cas fichas de traballo o dia do exame.

Apuntes para o exame: Biomecanica e anatomía humana

Estes son os apuntes sobre principios biomecánicos e anatomía humana para o exame da avaliación, xunto cos de soporte vital básico, colgados no artigo anterior.

Recursos na rede: Os estiramentos

Nestes ligazóns atoparedes recursos para mellorar a vosa flexibilidade e poder elaborar a vosa taboa de estiramentos para despois da actividade física:

• Buscador de estiramentos

Nesta páxina atoparedes estiramentos específicos para calquer músculo do corpo:

Programa de saude: "Invirte en saude...Come froita!"

En breve o Departamento de EF, proporá e promoverá un programa para fomentar habitos saudables no noso alumnado.

Estade atentos...

Proxecto deportivo do centro: " O Circo na escola"

O PROXECTO

O centro ofertará un obradoiro de actividades de ampliación do currículum “O circo na escola” promovido dende o Departamento de EF e con contidos como: acrobacias, expresión corporal, malabares, zancos, etc.

NORMAS DE USO DAS INSTALACIÓN E NORMAS DAS SESIÓNS DE EF

Ademais das normas recollidas no RRI do centro, na área de educación física especifícanse as seguintes recollidas no documento adxunto. Recordade que o incumprimento destas normas será un motivo para non superar o bloque de contidos de actitudes da asignatura. As instalacións e os materiais utilizados nas sesións de EF é para todos os alumnos do centro, e por iso é fundamental para a súa conservación un uso respetuoso e responsable dos mesmos.

Fichas de traballo 3º da ESO: 1ª Avaliación

Fichas de traballo: "Valoramos a nosa Condición Física e Saude"