Visita ao Instituto de Acuicultura, Museo de Historia Natural e IGAFA.

Alumnado de 1º e 2º de Bacharelato de Bioloxía e Xeoloxía visitou o 6 de abril o Instituto de Acuicultura e o Museo de Historia Natural da Universidade de Santiago de Compostela e o Instituto Galego de Formación en Acuicultura (IGAFA) da Consellería do Mar da Xunta de Galicia.

No Instituto de Acuicultura o alumnado de 2º de Bacharelato puido observar a aplicación da biotecnoloxía ó mundo da acuicultura. Especialmente na caracterización dos microorganismos patóxenos de peixes e outros frupos aniamais de explotación comercial en acuicultura.

No Museo de Historia Natural O alumnado de 1º de Bacharelato puido observar unha gran biodiversiade de especies animais procedentes de distintas partes do mundo. Asimesmo, na sección de Xeoloxía puideron observar unha gran diversidade de minerais e rochas.

Finalmente no Instituto Galego de formación en Acuicultura o alumnado puido ver as instalacións para a impartición dos ciclos medios de operacións subacuáticas e hiperbáricas e de cultivos acuícolas e para o ciclo superior en acuicultura.

O alumnado foi acompañado polas Profesoras Paula Álvarez e María Traveso do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía e Susana Fernández do Departamento de Música.

fotos.pdf4.18 MB