PARTICIPACIÓN NA OLIMPÍADA MATEMÁTICA 2022

O pasado 21 de abril participamos na Olimpíada Matemática, na fase de zona, que tivo lugar no IES Castelao, en Vigo. Os alumnos participantes, Simón Baz Matos, David Correa Fernández, Brais Baz Vicente e Lucas Martínez Domínguez, de 2º de ESO, tiveron que resolver cinco problemas de matemáticas en dúas horas.
Na fotografía, o alumnado acompañado polas profesoras do Departamento de Matemáticas Edita Astrar e Laura Martínez.

PARTICIPACIÓN NA OLIMPÍADA MATEMÁTICA

O pasado 29 de abril participamos na Olimpíada Matemática, na fase de zona, que tivo lugar no IES Castelao, en Vigo. O alumnado participante, Xiana Aldea González, Manuel Alonso Prado e Mario Castro Correa, de 2º de ESO, tivo que resolver cinco problemas de matemáticas en dúas horas.
Na fotografía, o alumnado acompañado polas profesoras de Matemáticas Edita Astrar e Laura Martínez.

Obras premiadas no Concurso de Fotografía Matemática

Velaquí as fotografias premiadas no Concurso de Fotografía Matemática. Parabéns!

Primeiro premio:

Segundo premio:

Terceiro premio:

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Bases:

1. As fotografías subiranse ao muro Padlet no enlace: https://padlet.com/cativica/2m86vdupdfhcywq0
  2. Só se admitirá unha única fotografía por estudante.
  3. As fotografías deben ser orixinais e non se aceptarán fotos descargadas de Internet, nin escaneadas de ningún tipo de medio gráfico. Non se acepta tampouco ningún tipo de retoque fotográfico.
  4. Valorarase o contido matemático, a orixinalidade e a calidade plástica e técnica da imaxe.
  5. O Dpto. de Matemáticas resérvase o dereito a utilizar as fotografías presentadas para usos didácticos.
  6. Todas as fotos serán publicadas no muro.
  7. A participación neste concurso implica a aceptación das súas bases.

Participantes:

• Poderá participar todo o alumnado matriculado no IES A Sangriña no curso 2020-21.

Premios:

• 1° premio....vale de 50€ en material de papelería.
  • 2° premio....vale de 30€ en material de papelería.
  • 3° premio....vale de 20€ en material de papelería.