Francés

Departamento de Francés

As nosas estudantes xa están en Francia

EduMob A Sangriña Francia

As alumnas do IES A Sangriña que participan no programa EduMob xa chegaron a Francia. EduMob é un programa de intercambio individual de alumnado en réxime de reciprocidade con alumnado matriculado en centros pertencentes á Région Académique de Grand Est (Francia) para o curso 2023/2024.

Desexámosvos unha fantástica estadía, que perfeccionedes o voso francés e que gocedes dunha experiencia que estamos seguros de que vos axudará a crecer aínda máis como persoas!

O IES A Sangriña participará no programa EduMob

edumob

Tras a publicación definitiva dos resultados da selección de centros para a participación no programa EduMob, no IES A Sangriña podemos manifestar con orgullo que non simplemente fomos seleccionados, senón que o noso proxecto foi o que obtivo unha valoración máis alta de entre todos os presentados polos centros públicos de ensino non universitario da Comunidade Autónoma de Galicia que se candidataron.

EduMob é un programa de intercambio individual de alumnado en réxime de reciprocidade con alumnado matriculado en centros pertencentes á Région Académique de Grand Est (Francia) para o curso 2023/2024 que, ademais de facilitar administrativamente a mobilidade internacionals dos nosos estudantes, pode chegar a sufragar boa parte dos gastos ocasionados por este tipo de actividade.

Xornada de crêpes no instituto!

Intercambio IES A Sangriña – Lycée Bernard Palissy

No marco da actividade que dúas das nosas alumnas, María Lima e Uxía Cividanes, de 1º e Bacharelato iniciaron o primeiro trimestre coa súa estadía no lycée Bernard Palissy de Agen (Nouvelle-Aquitaine, Francia) durante un mes e medio, recibimos agora na nosa vila e instituto ás súas correspondentes. As dúas rapazas estudan en Francia o Bachibac e aproveitan esta inmersión para coñecer de preto os nosos referentes culturais e tamén para practicar a lingua castelá e, como valor engadido, para descubrir un pouco a nosa lingua autonómica, o galego.

Esperamos que lles guste A Guarda e Galicia, e que poidan aprender moito con nós e nós con elas.

Sede moi benvidas entre todos nós!!