O IES A Sangriña participará no programa EduMob

edumob

Tras a publicación definitiva dos resultados da selección de centros para a participación no programa EduMob, no IES A Sangriña podemos manifestar con orgullo que non simplemente fomos seleccionados, senón que o noso proxecto foi o que obtivo unha valoración máis alta de entre todos os presentados polos centros públicos de ensino non universitario da Comunidade Autónoma de Galicia que se candidataron.

EduMob é un programa de intercambio individual de alumnado en réxime de reciprocidade con alumnado matriculado en centros pertencentes á Région Académique de Grand Est (Francia) para o curso 2023/2024 que, ademais de facilitar administrativamente a mobilidade internacionals dos nosos estudantes, pode chegar a sufragar boa parte dos gastos ocasionados por este tipo de actividade.