VISITA E CHARLA A TERRAS GAUDA

A pasadas semanas o noso alumnado de Economía asistiu a distintas actividades como complemento aos contidos estudados nas aulas. Dentro do programa “Empresa familiar nas aulas”, desenvolvido desde a Asociación Galega da Empresa Familiar en colaboración con AFUNDACIÓN, o alumnado de 1º de Bacharelato de Economía e os alumnado de 4º da ESO de Economía e IAE, asistiron a charla impartida por Antón Fonseca, Vicepresidente do Grupo Terras Gauda, que nos falou da historia, liñas de negocio e retos aos que se enfronta, ademáis de amosarnos a importancia das empresas familiares na creación de emprego, riqueza e fixación de poboación no territorio.

A actividade completouse noutra xornada coa visita dos alumnos a bodega e os viñedos Terras Gauda, onde foron recibidos polo Vicepresidente do grupo empresarial e acompañados pola Coordinadora de Enoturismo.

Grazas a Terras Gauda por recibirnos un ano máis cos brazos abertos!