IES A Sangriña Springweek 2024

A Resolución do 8 de febreiro 2024 resolve a participación do noso centro nas actividades de inmersión linguïstica en inglés que se desenvolverán dentro do programa SpringWeek auspiciado pola Consellería de Educación. Serán 25 alumnos/as de 2º da ESO do noso centro os que na semana desde o 28 de abril ao 4 de maio terán a oportunidade de vivir unha experiencia inmersiva de aprendizaxe de inglés que implica unha carga lectiva de 20/25 horas (a razón de 4/5 horas diarias repartidas nos cinco días do programa) co obxectivo de recrear a maior inmersión lingüística en inglés posible de cara a reforzar as competencias comunicacionais nesa lingua de todo o alumnado participante. A presenza de profesores e monitores nativos será fundamental para acadar o maior grado de inmersión nun programa que combinará as actividades académicas con actividades lúdicas e complementarias. Todo isto desenvolto nun entorno natural que busca espertar no alumnado actitudes de respecto cara a conservación do medio.

A SpringWeek desenvolverase no complexo Cemar no Concello de Mondariz. O complexo está ubicado nun incomparable medio natural e presenta un conxunto de instalacións de alto rango para a práctica deportiva e de actividades relacionadas co medio natural onde se sitúa.

O Departamento de Inglés do IES A Sangriña organizará aos 25 alumnos/as seleccionados/as para esta experiencia única. Se precisades máis detalles, non dubidedes en contartar co centro para facilitarvos calquera dato que necesitedes.

Achegamos para máis información e a guía do programa no documento pdf que podes consultar premendo aquí.

story | by Dr. Radut