Proxecto "Unha cebra na auga"

¿Qué é Unha Cebra na Auga?

Unha Cebra na Agua é un proxecto educativo de divulgación do método científico e das novas tecnoloxías biolóxicas para a experimentación co peixe cebra, modelo que supón un acercamento ó mundo da investigación co propósito de incentivar vocacións científicas entre estudantes de secundaria de Galicia. No proxecto participa o alumnado de 4º ESO da materia de Bioloxía e Xeoloxía.

¿Por qué o peixe cebra?: O peixe cebra converteuse no organismo modelo idóneo para a experimentación nas principais áreas de investigación científica, compartindo importancia co rato como especie modelo de vertebrados.

Obxetivos da experiencia

O proxecto pretende acercar a experiencia científica á aula coa realización de experimentos cun organismo vivo e así incentivar as vocaciones científicas na educación secundaria.

Obxectivos:

1.- Manexar no laboratorio da aula ó peixe cebra, organismo modelo de experimentación.
2.- Coñecer as leis da herencia
3.- Coñecer as tecnoloxías xenéticas (transxénesis e xenotrasplantes) e procesos biolóxicos
4.- Coñecer os ciclos bioxeoquímicos do acuario: ciclo do nitróxeno
5.- Coñecer a estrutura dun ecosistema e a importancia dos diferentes niveis tróficos
6.- Adquirir un vocabulario científico técnico tanto en castelán, galego como en inglés, que lles permita ser capaces de entender un texto científico básico.
7.- Concienciar ós alumnos e profesores das posibilidades profesionais da ciencia e da importancia da mesma para o desenvolvemento socioeconómico dun país.
8.-Fomentar o debate na aula acerca do coñecemiento científico e as súas implicaciones éticas no desenvolvemento de novas tecnoloxías.

Podes atopar máis información do proxecto no seguinte enlace: http://www.unacebraenelagua.es/