Programa Leonardo da Vinci 2012

A prensa recolle a noticia para dar maior difusión ó proxecto Leonardo.

O director do centro e a orientadora visitan ás alumnas que están facendo a FCT en Potenza(Italia) na segunda semana de estancia alí. Estiveron en contacto con Manuela, a titora italiana.

As alumnas participantes no proxecto Leonardo da Vinci salen do aeroporto de A Coruña o día 2 de novembro en dirección a Potenza (Italia). ¡¡Boa viaxe!!

As alumnas antes de viaxar a Italia recibiron en Burela un curso de italiano de 10 horas para adquirir coñecementos básicos de italiano.

Nove alumnas do IES Monte Castelo participarán no programa Leonardo da Vinci para realizar parte da FCT do Ciclo de Coidados Auxiliares de Enfermería en Potenza (Italia).

Nuestro socio de acogida es I.Re.Forr -Istituto Regionale per la Formazione & la Ricerca en Potenza donde nuestras alumnas estarán 4 semanas realizando una parte de su formación en centros de trabajo en un centro italiano.

AdxuntoTamaño
Alumnas Leonardo 2012- prensa.pdf4.59 MB