Tecnoloxía

VISITA GUIADA ÁS INSTALACIÓNS DE ALCOA

Visita do alumnado de 1º de Bacharelato das materias de Tecnoloxía Industrial I, Bioloxía, Xeoloxía e Ciencias Ambientais e de 1º de CSQSA. Esta actividade foi organizada polo Departamento de Tecnoloxía e Bioloxía.

VISITA Á CIDADE DA CORUÑA DO ALUMNADO DE 1º BACHARELATO A

O alumnado de 1º de Bacharelato A visitaron o Muncyt e o EDAR. Estiveron acompañados dos profesores Esperanza Pernas e Mario Cuevas.

OBRADOIRO COS KIT_E TEXTIL DOS POLOS CREATIVOS DO ALUMNADO DE TECNOLOXÍA E ENXEÑERÍA DE 1º DE BAC

O alumnado de 1º de BACHARELATO de Tecnoloxía e Enxeñería estiveron montando o circuito de zumbador controlado con Sensor de Luz e temporizado todo co kit E_Textil da dotación dos Polos Creativos. A temporalización realízana co software Crumble.

II MOSTRA ÁRBORES DE NADAL

Con algo de retraso fixemos a II Mostra de árbores de Nadal do alumnado de Tecnoloxía de 4º de ESO.

XUÑO TECNOLÓXICO 2022

Alumnado de 2ºESO, 3ºESO, 4º ESO e 1º BAC presentan e explican os seus traballos ó resto de alumnado do centro.

Visita ós asteleiros Armón

• Visita ó catamarán de luxo construido por Armón Burela de 68,2 metros de eslora (largo) y 15,50 de manga (ancho), Nebula e posterior visita a Astilleros Armón onde se construenbuques para esloras de hasta 70 metros, talleres decalderería almacenes, reparación, saneamento, remozado epintado de buques, etc.

VISITA A FERROL E CORUÑA 16-052017

• Visita ás instalacións do Arsenal, a unha fragata da Real Armada Española e ao Castelo de San Felipe.

• Visita ao miradoiro de San Pedro e ao casco antigo de Coruña.

• Espectáculo teatral no teatro Rosalía de Castro. ( O tolleito de Inishman) de Candido Pazó.

ADAPTACIÓN PROGRAMACIÓN DEPARTAMENTO TECNOLOXÍA 2019-2020

23 de Febreiro de 2018

VISITA ASTELEIROS ARMÓN

Os alumnos de 1º BAC de tecnoloxía industrial visitaron os asteleiros ARMON de Burela onde aprenderon os fundamentos básicos da construcción naval. O percorrido empezou nun barco xa rematado e atracado a porto onde os operarios estaban dando os últimos retoques ó aire acondicionado. Rematamos a visita no interior das asteleiros onde tiñan dous barcos en reparación.