MAC 2013-2014

As nosas alumnas están de volta en Burela e falan da súa experiencia na República Checa.

Os nosos alumnos Aroa, Nerea, Alberto e Lara desfrutan da súa estancia na República Checa.

Os alumnos MAC asisten a unha xornada informativa para participantes no proxecto de Movilidad de Alumnado Comenius en Madrid os días 3 e 4 de outubro acompañados polo director do centro.

O domingo 15 de setembro 2013 os 4 alumnos da República Checa chegaron a Burela para estudar no noso centro o primeiro trimestre do curso.

Os alumnos son:

- Marketa Herdegenova

- Jiri Czolko

- Ondrej Sykora

- Michaela Zitova

O próximo curso 2013-2014 o proxecto MAC levará a 4 alumnos a estudar no Gymnazium Praha 10 na República Checa durante o primeiro trimestre do curso académico.

Os alumnos son:

-Alberto Fernández Núñez

-Nerea Isasti Otero

-Lara de la Huerga Díaz

-Aroa Álvarez López

O noso centro foi seleccionado para participar na Movilidade de Alumnado Comenius durante o curso 2013-2014.