Movilidad Erasmus 2013

Outubro 2014-Nuria Rodríguez, alumna do Ciclo superior de Animación de Actividades Físicas e Deportivas que participou no proxecto de Movilidad Erasmus no que realizou parte das súas prácticas formativas en Italia, está actualmente traballando en Potenza (Italia) como xogadora dun equipo de fútbol e entrenadora de nenos dunha escola de fútbol.

Nuria foi entrevistada por unha radio de Ponferrada. Para escoitar a entrevista pincha no seguinte enlace: http://youtu.be/3pa9ZeJI2dg

30 de maio-Os alumnos participantes no proxecto regresaron a Burela despois de 2 meses de prácticas en Italia.

O IES María Sarmiento participará no proxecto Erasmus + seguindo a estela do noso centro. A colaboración entre os dous centros facilitou ó IES María Sarmiento o contacto co noso socio italiano para ter un centro de acollida en Italia para ó alumnado participante.

Unha alumna Erasmus (Úrsula) realizando prácticas no laboratorio da Universidade de Potenza.

Nuria (alumna Erasmus) cun equipo de fútbol de Potenza

Os nosos alumnos xa están en Potenza

12 de marzo de 2014- Os alumnos participantes no proxecto de Movilidad Erasmus fan unha foto de grupo con Massimiliano Matteri (axudante Comenius italiano) antes da súa viaxe a Italia o próximo 14 de marzo.

20 Febreiro de 2014- Manuela D'Andrea, como representante do centro de acollida italiano IREFORR, realizou unha visita ó IES Monte Castelo para preparar a mobilidade de estudantes que se realizará durante os meses de marzo e abril. Nesta visita Manuela reuniuse cos 9 alumnos(que foron previamente seleccionados) que viaxarán a Italia, así como cos seus titores e coa coordinadora do proxecto europeo para concretar os detalles previos á viaxe.

Os alumnos que foron seleccionados para participar no proxecto de Movilidad Erasmus 2013 son:

-Nerea Díaz Rey (CS Saúde ambiental)                                                     -Noemí Reigosa Fernández (CS Saúde ambiental)

-Mª Cristina Fernández Durán (CS Saúde ambiental)                                   -Nuria Rodríguez Ruiz (CS Animación de Activ Físicas)

-Jorge Fernández Iglesias (CS Animación de Activ Físicas)                           -Iván Francisco Sánchez Campos (CS Animación de Activ Físicas)

-Justo Fernández Méndez (CS Animación de Activ Físicas)                            -Úrsula Vázquez Pajón (CS Saúde ambiental)

-Laura Moris Fernández (CS Animación de Activ Físicas)

O IES Monte Castelo solicitou un proxecto de Movilidad Erasmus para 9 alumnos de Ciclo superiores: de Animación de Actividades físicas e deportivas e de Saúde Ambiental. Este proxecto desenvolverase durante o curso 2013-14, eses 9 alumnos realizarán unha parte (2 meses) do módulo de FCT en un país estranxeiro que neste caso será Italia. O centro de acollida en Italia será IREFORR, situado en Potenza, na rexión de Basilicata.

IES MARIA SARMIENTO.pdf1.34 MB
Erasmus Nuria.pdf625.77 KB