BENVIDA

FONDO SOCIAL EUROPEO

O FSE Inviste no teu futuro

CONVOCADOS OS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO CURSO 2015/2016

Xúntase a Orde do 11 de abril de 2016 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2015/16.

• O prazo de presentación de solicitudes será dun mes contado a partir do día 3 de maio de 2016.

ORDE DO 11 DE ABRIL

EXTRACTO DA ORDE DO 11 DE ABRIL

ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2016-2017

Finalizado o proceso de solicitude de admisión de alumnado para o curso 2016-17, procédese á publicación das listas de admitidos.
No arquivo adxunto poden comprobar a relación de admitidos. Caso de detectar algún erro, por favor, contactar coa dirección do centro.

CURSOS DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS PARA O ALUMNADO

O Diario Oficial de Galicia (DOG) publicou o 28 de marzo a Orde do 14 de marzo de 2016 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

Información ás familias sobre os cuestionarios do Fondo Social Europeo

Información ás familias sobre os cuestionarios que farán os alumnos de ensinanzas cofinanciados polo Fondo Social Europeo ( 3º ESO y 4º Diversificación curricular) e a autorización que deben asinar para os alumnos menores de idade.

ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2016-2017

CENTROS ADSCRITOS (RESERVA DE PLAZA)

DO 1 AO 15 DE FEBREIRO

CENTROS NON ADSCRITOS

DO 1 AO 29 DE MARZO ENTREGA DO ANEXO II

ANTES DO 25 DE ABRIL: LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS.

RECLAMACIÓN: 5 DÍAS HÁBILES A PARTIR DO SEGUINTE DÍA DENDE A PUBLICACIÓN.

ANTES DO 15 DE MAIO: PUBLICACIÓN DE LISTAXES DEFINITIVAS.

VACANTES

PERÍODO DE MATRÍCULA NO IES:

ORDINARIA: DO 25 DE XUÑO AO 10 DE XULLO (ESO E BACHARELATO)

EXTRAORDINARIA: DO 1 AO 10 DE SETEMBRO (PARA ALUMNADO DE ESO E BACHARELATO QUE NON SUEPRE TODAS AS MATERIAS EN XUÑO)

LEXISLACIÓN

DECRETO 254/2012

ORDE 12 DE MARZO DE 2013

INICIO DO PROCEDEMENTO

PARABÉNS ÁS NOSAS EXCELENTES!!!

Felicidades as alumnas Betty Cortiñas Lorenzo e Iria Castro Pérez que remataron Bacharelato o curso pasado. A Universidade de Vigo acaba de premialas nos seus "Premios de Excelencia Académica". Moi merecidos, sen dúbida!!

Parabéns ás dúas!!!

BECAS DA FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA

Noraboa ás nosas alumnas Iria Cruz Lago e Sofía Domínguez Álvarez, xa que o próximo curso o farán en Norteamérica grazas á Fundación Amancio Ortega.

Sodes unhas campeonas!!!

EXPERIENCIA PIALE EN CANADÁ 2015

Este pasado lúns a profesora Eva Abal Vidal fixo unha presentación no noso IES explicando a experiencia no programa PIALE en Canadá, a principios do curso 2015.

Aquí vos deixo o enlace para que poidades compartir a súa experiencia.