BENVIDA

ROTEIRO ROSALIANO: O IES DE MOS ACHÉGASE A ROSALÍA DE CASTRO

Os nosos alumnos visitaron hai uns días as terras de Rosalía de Castro, achegándose a súa figura a través da paisaxe que ela habitou.

O IES DE MOS VISITA O ROTEIRO ROSALIANO

O CORRELINGUA 2016...TAMÉN NO IES DE MOS

Se queredes ver unha pequena participación do Ies de Mos no Correlingua 2016... premede no enlace!!!!

IES MOS NO CORRELINGUA 2016

CONVOCATORIA FONDO LIBROS, AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

No DOG do 16 de maio publicouse a orde que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convócanse axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

• A participación no Fondo de libros está destinada ao alumnado matriculado en 1º e 3º de ESO no curso 2016-17
  • As axudas para adquirir libros de texto van dirixidas ao alumnado matriculado en  2º e 4º de ESO no curso 2016-17
  • As axudas para material escolar van dirixidas a todo o alumnado de ESO.

No adxunto poden consultar as instrucións para cubrir o formulario.

O prazo para presentar as solicitudes abranguerá dende o 18 de maio ata o 23 de xuño

LISTAXES DAS SOLICITUDES CORRESPONDENTES ÁS ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2016

O Diario Oficial de Galicia (DOG) publicou o 28 de marzo a Orde do 14 de marzo de 2016 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

Comunícase que o día 16/05/2016 publicáronse as listaxes correspondentes ao indicado no artigo 14.1 da Orde de convocatoria:

• - Solicitudes coa documentación correcta.
  • - Solicitudes que precisan da emenda dalgún aspecto.
  • - Solicitudes excluídas, indicando as causas de exclusión:
    • a. Solicitudes fóra de prazo.
    • b. Solicitudes excluídas por non cumprir algún dos requisitos establecidos no artigo 3 da Orde de convocatoria.

ACCESO A AXUDASLE

LISTADO DEFINITIVO DE BECADOS POLO MINISTERIO

Bos dias,

Por indicación da Subdirección Xeral  de becas do Ministerio informamos do seguinte a efectos de difusión aos interesados:

Onte publicáronse na páxina  web do Ministerio os listados definitivos de becarios da convocatoria xeral do actual curso 2015/16. Pódese acceder dende o seguinte enlace: http://www.mecd.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/educacion/becas-ayudas-subvenciones/para-estudiar/bachillerato/becas-generales-no-universitarias.html

Por conseguinte, o  prazo para a presentación de recurso de reposición por parte dos alumnos comeza o 10 de maio e finaliza o 9 de xunio de 2016.

No obstante, como en anos anteriores, enviamos os listados de beneficiarios por centros educativos aos efectos que estimedes oportunos. A publicación destes listados pola vosa parte  (que este año é voluntaria) non modificará en ningún caso o prazo para a presentación de recursos, que é o que os indicamos no parágrafo anterior.

CONVOCADOS OS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO CURSO 2015/2016

Xúntase a Orde do 11 de abril de 2016 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2015/16.

• O prazo de presentación de solicitudes será dun mes contado a partir do día 3 de maio de 2016.

ORDE DO 11 DE ABRIL

EXTRACTO DA ORDE DO 11 DE ABRIL

ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2016-2017

Finalizado o proceso de solicitude de admisión de alumnado para o curso 2016-17, procédese á publicación das listas de admitidos.
No arquivo adxunto poden comprobar a relación de admitidos. Caso de detectar algún erro, por favor, contactar coa dirección do centro.

CURSOS DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS PARA O ALUMNADO

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

Información ás familias sobre os cuestionarios do Fondo Social Europeo

Información ás familias sobre os cuestionarios que farán os alumnos de ensinanzas cofinanciados polo Fondo Social Europeo ( 3º ESO y 4º Diversificación curricular) e a autorización que deben asinar para os alumnos menores de idade.