Escolares

escolares

TERTULIAS LITERARIAS

El jueves día 10 el alumnado de 1° de bachillerato acudió a las tertulias literarias organizadas por el ayuntamiento y la diputación. El libro elegido para esta ocasión fue "El río baja sucio" de David Trueba.

SAMAIN 2019

O venres 8 de novembro celebramos o noso magosto e fixemos a entrega de premios dos concursos de Samaín:
  - III Certame de relatos de medo en galego.
  - III Certamen de relatos de miedo en castellano.
  - III Concurso de doces e sobremesas con productos de outono e/ou decoración terrorífica.
  - III Concurso de decoración de aulas.
  - III Concurso de decoración de cabazas.
 Agradecemos a súa participación a todo o alumnado que colaborou nestas actividades.galería de fotos.

TALLER DE TEATRO

Los alumnos de 1° y 2° de ESO realizaron un taller de teatro en clase de lengua Castellana y literatura, que consistió en escribir una comedia y representarla en el aula.

Un grupo de 2° A y otro de 2° B decidieron representarlo delante de todos sus compañeros para celebrar el final de curso.

La obra de 2° B se titulaba "La vieja escuela"

galeria de imaxes

CÁPSULA DO TEMPO 2019

Co inicio do estudo da seción de Historia do programa de 3º E.S.O. Volvemos a enterrar cápsulas do tempo nos grupos A e B.

E coincidindo co Entroido... Será casualidade.

Todos escribimos textos e gardamos imaxes expresando as nosas boas intencións de estudo e traballo da materia de Historia Moderna e dos estilos artísticos do período: o Renacemento, o Manierismo e o Barroco.atallo á galería de imaxes.

ENTROIDO 2019

É tempo de Entroido, de troula e de disfraces! En Galicia, o Entroido ten diferentes manifestacións segundo os lugares e as parroquias. Durante estes días de troula, desfilan figuras tradicionais como son boteiros, volantes, máscaras, felos... Entre todas elas, destacan as máscaras do que se coñece como “triángulo máxico” do Entroido ourensán: as pantallas de Xinzo de Limia, os cigarróns de Verín e os peliqueiros de Laza. Mais non son as únicas, xa que tamén na cidade de Ourense temos as nosas propias máscaras. Cómpre lembrar que nos últimos anos se recuperaron figuras como a da pita das Eiroás, no barrio do Vinteún, ou frei Canedo, no barrio da Ponte.

No noso centro, como non podía ser menos, alumnado e profesorado tamén participaron desta festa típica. Unha xornada chea de diversión que nos deixou curiosas fotografías e premios para os mellores disfraces.galería de fotos.

SAMAÍN

O venres dezaseis fixemos unha celebración conxunta das festividades propias de novembro, que consistiu en:

- Magosto no patio do instituto.

- Entrega de premios do II Certamen de relatos de medo en galego.

1º : Antía Rodríguez - 1º ESO A

2º : Rita Vázquez  - 4º ESO A

3º : Estela Martínez - 1º ESO A

- Entrega de premios do II Certamen de relatos de medo en castelán.

1º : Deserto

2º : Anxo Fernández - 2º ESO A

3º : Hugo Pérez - 2º ESO A

- Exposición e entrega de premios do II Concurso de decoración de cabazas.

1º : Tiago Novelle - 1º ESO A

2º : Antía Rodríguez  -1º ESO A

3º : Deserto

- Entrega de premios do II Concurso de decoración de aulas por Samhaín.

1º : 3º ESO A

2º : 3º ESO B

3º : 2º ESO A

- Entrega de premios do II Concurso de sobremesas de outono e degustación.

1º : Martín Lópes - 1º Bach A

2º : Lucía González y Nerea López - 3º ESO B

3º : Antía Rodríguez  -1º ESO A

¡Agradecemos a todos a vosa participación e colaboración!

galería de imaxes