Programas europeos

Participación do IES San Rosendo en programas europeos Comenius

Thinking Allowed: Teenage students have their say on Human Rights. 1-7 February 2018

1-7 de febreiro

Entre os días 1 a 7 de febreiro desenvolverase no IES San Rosendo de Mondoñedo a reunión dos profesores e alumnos participantes no programa Erasmus+ Thinking Allowed: Teenage students have their say on Human Rights. Recibiremos no instituto a 22 alumnos e 8 profesoras procedentes de Italia, Rumanía, Francia e Grecia.

Proxecto Erasmus+

foto

O Ies San Rosendo de Mondoñedo, está a participar no proxecto Erasmus + ”Thinking Allowed- teenage students have their say on human rights”. A directora do centro, María José Cuesta, viaxarà a vindeira semana a Avellino, Nápoles, para a primeira reunión. Xunto cos centros asociados de Italia, Grecia, Francia e Rumania, establecerán as liñas de traballo para os dous anos de duración do proxecto.

A nova de Cronica3.com A mariña

O proxecto etwinning, dirixido pola profesora Ana Belén López Pérez, foi galardonado co selo de calidade.

O proxecto  «(De)constructing Gender Through Advertising» dirixido pola profesora Ana Belén López Pérez obtivo o Selo de Calidade de eTwinning

Proxecto etwinning: https://twinspace.etwinning.net/29318/home

Intercambio con Inglaterra

IES London

O alumnado do IES san Rosendo estivo a devolver a visita que os seus colegas ingleses lles fixeron en marzo. Saíron cara Worcester, onde pasaron uns días coas familias inglesas e asistirán ás clases no Christopher Whitehead Language College, compartindo e conviviendo co sistema educativo británico. Pero antes diso unha visita obrigada à capital.

A nova en Cronica 3.com A Mariña

O IES San Rosendo, de intercambio.

Estudiantes del College de Worcester de intercambio en Mondoñedo.

Foto de La Voz de Galicia

O IES San Rosendo participa nun intercambio lingüístico co Christopher Whitehead Language College de Worcester (Inglaterra). Ainda que os alumnos ingleses chegan aquí para practicar castelán, tamén aprenden galego e, na convivencia coas familias, as costumes da zona, que cambian respecto ás súas. Os alumnos mindonienses devolverán a visita no mes de abril.

A nova na prensa: MONDOÑEDO/ LA VOZ, 07 de marzo de 2015

Proxecto COMENIUS, curso 2008-2009, viaxe a Alemania (2)

Os alumnos no periódico local de Wilhelmshaven

Proxecto COMENIUS, curso 2008-2009, viaxe a Alemania (2)

Revista do proxecto SÓCRATES - COMENIUS (2003-2004). Departamento de Inglés.

Facer clic en:

REVISTA DO PROXECTO SÓCRATES-COMENIUS