Extraescolares

Prácticas de procesadora

O noso alumnado de 2º curso de Ciclo Medio Dual de Aproveitamento e Conservación do Medio Natural desprazouse a Vilapedre a realizar unha pequena práctica cunha procesadora real, aplicando así todo o aprendido no simulador.

Saídas deportivas en novembro

No mes de novembro, alumnado de 3º e 4º de ESO competiu en Viveiro nunha carreira onde puideron poñer a proba as súas capacidades de orientación.

Pola súa parte, alumnado de 2º ESO visitou Lourenzá no marco dunha xornada de Xogade centrada na convivencia e práctica deportiva non competitiva nas instalacións de Santa Cruz.

Exposición de fotografías de Pablo Couto Andrés

Pablo Couto Andrés, alumno de 2º do Ciclo Superior de Xestión e Organización de Recursos Naturais e Paisaxismo, é un grande afeccionado á fotografía e á natureza da nosa contorna. Mostra disto podemos atopala na exposición que está  a realizar nos corredores do noso centro. Aquí tedes unha mostra da súa magnífica obra.

Click to play this Smilebox presentación
Create your own presentación - Powered by Smilebox
This presentación customized with Smilebox

Mondoñedo é poesía

Entroido 2016

Operación Kilo 2015

Operación kilo 2015

Xuntamos alimentos non perecedoiros

e productos de hixiene para o Banco de Alimentos de

Viveiro ata o 11 de decembro.

Simulacro de evacuación no IES San Rosendo

O pasado xoves 30 e con éxito, efectuouse un simulacro de evacuación no centro coa colaboración do corpo de bombeiros de Barreiros. Os bombeiros rescataron a una falsa víctima de un aula e de paso coñeceron as instalacións. O comportamento do alumnado foi exquisito e souperon reaccionar á perfección ante unha emerxencia. Dende a dirección do IES agradecese á Anpa, ao profesorado e ao persoal, así como aos bombeiros, a colaboración para que este exercicio, de vital importancia resultara exitoso.

A nova e a foto en La Voz de Galicia A mariña

A nova en Cronica 3.com A mariña