ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2014

Corresponde ao actual curso escolar a renovación parcial dos membros do Consello Escolar do centro. Nesta páxina web irase publicando toda a información relativa ao proceso electoral.

OPERACIÓN KILO 2014

No Banco de Alimentos necesitan productos non perecedoiros (salsa de tomate, conservas, maionesa, …) ou productos de hixiene.

Anímate!!!!!!!Fai a túa aportación ata o 5 de decembro na caixa situada en Conserxería

O IES San Rosendo foi galardonado co Selo de Calidade Europeo de eTwinning

O IES San Rosendo foi galardonado co Selo de Calidade Europeo polo traballo realizado no proxecto "My Landscape, My Literature, My Say" de eTwinning coordinado pola profesora Dª Ana Belén López Pérez. Esto significa que o traballo da profesora, o traballo dos seus estudantes e o do centro foi recoñecido ao máis alto nivel europeo.

Por ese motivo, recibirase un certificado que se pode colgar na páxina web e expoñelo nun  lugar destacado do centro escolar. Asimesmo, o proxecto aparecerá nun sitio especial do Portal europeo en www.etwinning.net.

Inmersión lingüística en Inglés de alumnos de 2º da ESO

Un grupo de alumnos de 2º de ESO do IES San Rosendo participaron, xunto con alumnos catalanes, nun programa de inmersión en lingua inglesa durante a semana do 19 ó 25 de outubro no albergue de Lekaroz (Navarra).

Alumnos no programa de inmersión ling¨´istica

Actividades e imaxes:

Patricia Martínez, do IES San Rosendo de Mondoñedo, galardonada co premio extraordinario de Bacharelato.

Patricia Martínez, do IES de Mondoñedo,

P. Martínez.

galardonada polo seu expediente

A nova en LA VOZ DE GALICIA (A MARIÑA)

A Consellería de Educación acaba de conceder os Premios Extraordinarios de Bacharelato, que recoñecen aos mellores expedientes. Entre os vinte mellores alumnos galegos atopase Patricia Martínez Paz, que foi alumna do IES San Rosendo de Mondoñedo. Non solo eso, acadou a mellor nota de Galicia na a proba de acceso á Universidade. Ademáis dos mil euros do premio, está exenta de pagar tasas no primeiro curso da súa carreira universitaria durante o curso 2014-2015, na que segue estudos de Medicina na Universidade de Santiago.