!Froita fresca nos recreos¡

Plan de Consumo de Froita nas Escolas

semana do 4 ao 8 de maio e a semana do 18 ao 22 de maio vaise repartir a froita fresca no patio (se o tempo o permite) e no pavillón (se chovese). A entrega farana os titores de cada grupo.

Por que froita nas escolas?

O alarmante incremento de cifras de obesidade infantil e enfermidades cardiovasculares en adultos levou á Comisión Europea a formular un plan para a promoción de hábitos saudables como o consumo de froita, desde idades temperás.

Simulacro de evacuación no IES San Rosendo

O pasado xoves 30 e con éxito, efectuouse un simulacro de evacuación no centro coa colaboración do corpo de bombeiros de Barreiros. Os bombeiros rescataron a una falsa víctima de un aula e de paso coñeceron as instalacións. O comportamento do alumnado foi exquisito e souperon reaccionar á perfección ante unha emerxencia. Dende a dirección do IES agradecese á Anpa, ao profesorado e ao persoal, así como aos bombeiros, a colaboración para que este exercicio, de vital importancia resultara exitoso.

A nova e a foto en La Voz de Galicia A mariña

A nova en Cronica 3.com A mariña

Alumnos do IES San Rosendo participaron no seminario "Habilidades para o éxito" patrocinado por Alcoa.

Estudiantes de bachillerato de San Cibrao, Xove, Burela, Mondoñedo y Rábade ayer en el seminario promovido por Alcoa.

Foto e nova en La Voz de Galicia. a Mariña

Un total de 161 alumnos dos los institutos de San Cibrao, Xove, Burela, Mondoñedo e Rábade participaron no seminario «Habilidades para o éxito», patrocinado pola Fundación Alcoa.

Concurso de microrelatos