Patricia Martínez, do IES San Rosendo de Mondoñedo, galardonada co premio extraordinario de Bacharelato.

Patricia Martínez, do IES de Mondoñedo,

P. Martínez.

galardonada polo seu expediente

A nova en LA VOZ DE GALICIA (A MARIÑA)

A Consellería de Educación acaba de conceder os Premios Extraordinarios de Bacharelato, que recoñecen aos mellores expedientes. Entre os vinte mellores alumnos galegos atopase Patricia Martínez Paz, que foi alumna do IES San Rosendo de Mondoñedo. Non solo eso, acadou a mellor nota de Galicia na a proba de acceso á Universidade. Ademáis dos mil euros do premio, está exenta de pagar tasas no primeiro curso da súa carreira universitaria durante o curso 2014-2015, na que segue estudos de Medicina na Universidade de Santiago.

PROGRAMA DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA DE OUTONO (INGLÉS)

O IES San Rosendo foi seleccionado para participar nas actividades de inmersión lingüística en Inglés.

Estas actividades, de inmersión en lingua inglesa para alumnado de 2º de ESO, xuntarán a un grupo de alumnos do IES San Rosendo con alumnos dun Instituto de Barcelona durante a semana do 19 ó 25 de outubro no albergue de Lekaroz (Navarra).

• Normativa e guía das colonias de inmersión lingüística:

Albergue de Lekaroz

Organizador dos programas de inmersión lingúística:

Ver Albergue Valle del Baztan en un mapa más grande

O Servizo Nacional de Apoio eTwinning, do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, concedeu o Selo de Calidade Nacional eTwinning ó proyecto eTwinning My landscape, My literature, My say coordinado por Ana Belén López Pérez, docente do IES

O Servizo Nacional de Apoio eTwinning, do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, concedeu o Selo de Calidade Nacional eTwinning ó proyecto eTwinning My landscape, My literature, My say coordinado por Ana Belén López Pérez, docente do IES Plurilingüe San Rosendo de Mondoñedo.

O Selo de Calidade Nacional eTwinning supón un recoñecemento ó traballo realizado por alumnos e docentes ao deseñar e realizar o proxecto, tras ser valorado por un equipo evaluador. Ter obtido este Selo certifica que o proxecto cumpliu con criterios que se establecen a nivel europeo, como son a innovación pedagóxica, a integración do proxecto no plan de estudos, a comunicación e interación entre os socios, a colaboración entre os centros escolares asociados, o uso adecuado da tecnoloxía, os resultados e impacto do proxecto, así como unha boa documentación do mesmo.

A obtención do Selo tamén permite a participación do proxecto na próxima convocatoria de Premios Nacionais eTwinning e abre a porta á futura concesión do Selo de Calidade Europeo.

Ábrese o prazo de matrícula en That's English

Prazo de matrícula: do 16 de setembro ao 21 de outubro