O IES San Rosendo, de intercambio.

Estudiantes del College de Worcester de intercambio en Mondoñedo.

Foto de La Voz de Galicia

O IES San Rosendo participa nun intercambio lingüístico co Christopher Whitehead Language College de Worcester (Inglaterra). Ainda que os alumnos ingleses chegan aquí para practicar castelán, tamén aprenden galego e, na convivencia coas familias, as costumes da zona, que cambian respecto ás súas. Os alumnos mindonienses devolverán a visita no mes de abril.

A nova na prensa: MONDOÑEDO/ LA VOZ, 07 de marzo de 2015

O IES San Rosendo colabora na elaboración dunha unidade didáctica sobre as Covas do Rei Cintolo

Nova e foto de La Voz de Galicia. A Mariña

Concello de Mondoñedo, IES San Rosendo e Diputación Provincial de Lugo xuntaron os seus esforzos para a elaboración dunha unidade didáctica na que tratan da ubicación, dimensións e características xeolóxicas da cova, do tipo de formacións que pode atoparse dentro, da fauna que habita no seu interior, das especies vexetais que crecen no seu entorno e dos restos arqueolóxicos atopados na cavidade. O obxectivo, promocionar as visitas a un enclave único e incluilas como unha actividade extraescolar de alto interés académico.

Neste traballo colaboraron os profesores do instituto mindoniense María del Carmen Cerviño Gómez, Óscar Engroba Sal e Xosé Ramón Pavón López; as áreas de Cultura e Turismo e Medio Ambente de Mondoñedo e o arqueólogo municipal Abel Vigo, así como Vicepresidencia da Diputación.