PROGRAMA DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA DE OUTONO (INGLÉS)

O IES San Rosendo foi seleccionado para participar nas actividades de inmersión lingüística en Inglés.

Estas actividades, de inmersión en lingua inglesa para alumnado de 2º de ESO, xuntarán dous grupos de dúas comunidades autónomas diferentes en distintos puntos de España durante unha semana durante os meses de outubro e novembro.

O Servizo Nacional de Apoio eTwinning, do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, concedeu o Selo de Calidade Nacional eTwinning ó proyecto eTwinning My landscape, My literature, My say coordinado por Ana Belén López Pérez, docente do IES

O Servizo Nacional de Apoio eTwinning, do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, concedeu o Selo de Calidade Nacional eTwinning ó proyecto eTwinning My landscape, My literature, My say coordinado por Ana Belén López Pérez, docente do IES Plurilingüe San Rosendo de Mondoñedo.

O Selo de Calidade Nacional eTwinning supón un recoñecemento ó traballo realizado por alumnos e docentes ao deseñar e realizar o proxecto, tras ser valorado por un equipo evaluador. Ter obtido este Selo certifica que o proxecto cumpliu con criterios que se establecen a nivel europeo, como son a innovación pedagóxica, a integración do proxecto no plan de estudos, a comunicación e interación entre os socios, a colaboración entre os centros escolares asociados, o uso adecuado da tecnoloxía, os resultados e impacto do proxecto, así como unha boa documentación do mesmo.

A obtención do Selo tamén permite a participación do proxecto na próxima convocatoria de Premios Nacionais eTwinning e abre a porta á futura concesión do Selo de Calidade Europeo.

Ábrese o prazo de matrícula en That's English

Prazo de matrícula: do 16 de setembro ao 21 de outubro

Calendario escolar 2014-15

Recoñecementos médicos do persoal docente