A obra de teatro "A ratoeira", de Agatha Christie, representada o 28 de marzo no salón de actos do IES

teatro-mondoñedo1

O 28 de marzo o alumnado da ESO e de primeiro curso de Bacharelato do IES Plurilingüe San Rosendo de Mondoñedo puido disfrutar da adaptación teatral da mítica obra de intriga, A ratoeira, de Agatha Christie, levada a cabo por Mónica Camaño. Unha proposta do departamento de Normalización Lingüística para para poñer punto e final á segunda avaliación. A Casa Grande do Pozo dos Monxes abriu as súas portas aos primeiros hóspedes ao tempo que se produce un crime. A intriga propia da raíña da novela policial inglesa fixo que os asistentes dende o principio intentaran descubrir ó asasino. A representación teatral, moi coidada nos diálogos e na escenografía, de O Aturuxo de Melpómene non deixou indiferente ao respetable público. Os actores deron vida a unhas personaxes universais durante dúas horas de representación. É, sen ningunha dúbida, unha aposta do profesorado do centro para educar aos rapaces no ocio de calidade e de intruducilos na nosa cultura pola porta do teatro en tempos de crise.

(Artigo publicado en Cronica 3.com A Mariña)

Actividades complementarias e extraescolares do mes de Abril

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS E EXTRAESCOLARES

MES: ABRIL

LUNS

MARTES

MÉRCORES

XOVES

VENRES

Obradoiro de poesía con Yolanda Castaño
 2º ESO A e B
 9:30 a 11:10

Dpto. Orientación
Aprende a calcular mellor con Jorge Mira
 1º ESO Y 2º ESO
 14:10 a 15.00

Contacontos
(Charo Pita)

1º ESO A e B
 11:10 a 12:00
Dpto. de Agraria
 Alumnado de agraria e 4º ESO A, B e PDC
 Charla: O bosque autóctono e as árbores senlleiras
Antonio Rigueiro
 11:15 a 12:45

Dpto. Orientación
Charla sobre a oferta formativa no CIF Ponte da Auga
 Sala de proxeccións
 12:30 a 13:20
------------------
Club de lectura
Mediodía

Xosé María Díaz Castro a cargo de Armando Requeixo
3º e 4º da ESO, 1º de BAC e 2º de BAC
14:00 a 15:00

Convocatoria de axudas para participar no programa “Campus Científicos de Verán”.

MINISTERIO DE EDUCACIÓN, CULTURA Y DEPORTE

Resolución de 19 de marzo de 2014, de la Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades, por la que se convocan ayudas para participar en el programa «Campus Científicos de Verano» para alumnos de enseñanza secundaria y bachillerato durante el año 2014.