Celebración do día do libro

O alumnado da ESO celebrou, un ano máis, a conmemoración do día do libro o 23 de abril no salón de actos do Centro.
    Guiado polas súas profesoras e profesores de Lingua Castelá e Literatura, o alumnado de todos os cursos da secundaria recitou poemas de autores senlleiros das nosas literaturas, tales como Mario Benedetti, Rosalía de Castro, José Pesoa, Juan Ramón Jiménez, Nicanor Parra ou Gustavo Adolfo Bécquer, entre outros.
    Durante toda a semana continuarán as actividades, das que podemos salientar a que realizará o alumnado do 1º ciclo, consistente nunha "gymkhana" que consistirá en adiviñar os autores dos poemas que ilustran as portas de todas aulas do noso IES.

Feliz día do libro!                                                  Vídeo e imaxes