Complementarias

Defensa proxectos STEMBach 2024

Agardamos que ter realizado este programa sirva para a vosa formación persoal e para o voso futuro académico!

Colaboración coa EADS Mestre Mateo

O alumnado de 4º de Tecnoloxía colaborou este curso coa EADS Mestre Mateo, concretamente con alumnado de 3º de Diseño de Moda, da materia de “Materias textiles"

O alumnado da Escola Mestre Mateo realizou o deseño duns prototipos e o do Sofia Casanova implementou a programación a través dos etextiles, a colaboración consistiu na realización de tres bolsos que iluminan o seu interior na escuridade e de dúas batas/chalecos, para persoas con problemas de audición, que se iluminan cando hai ruidos (timbre, teléfono...).

Stembach 2022-2024

Alumnado de de 2º de bacharelato realizou a defensa dos seus proxectos de Stembach o pasado venres 12 de abril na Biblioteca do IES. Os seus proxectos de investigación correspondentes ao bienio 2022-24 foron avaliados coa máxima nota:10. Noraboa a Diego Benigno Sánchez, Adrián Ameneiros, Daniel Gómez, Marta Torres, Isabel del Real, Ana María García e Raquel Santiago.

Esperamos que ter realizado este programa vos sirva para a formación persoal e para o voso futuro académico!

Xavier Alcalá visita o Sofía no día do libro

Esta semana estamos a celebrar o Día do Libro con varias actividades, así o propio 23 de abril visitounos o escritor Xavier Alcalá para falarnos do ardúo proceso para pasar a súa coñecida novela A nosa cinza á novela gráfica Cinza coa axuda do debuxante Manel Cráneo.

O alumnado de 1º de Bacharelato do Club de lectura de novela gráfica foron público desta animada charla, e tamén falaron con el admiradores de 2º de bacharelato. Aquí vemos ao autor asinando algunhas das súas obras que temos na nosa Biblioteca.

Visita a ASPACE Coruña

Alumando de Tecnoloxía visitou as instalacións de ASPACE Coruña dentro do proxecto Talentos Inclusivos.

Durante a xornada coñeceron os diferentes espacios que conforman a entidade: as Residencias, o Centro de Día e o Centro Educativo. Falaron con usuarios e con psicólogos, fisioterapeutas, logopedas e terapeutas ocupacionais que lles explicaron as funcións que levan a cabo na entidade. O alumnado tamén falou da evolución dos proxectos nos que están a traballar.

Erasmus+ Hellenic Civilization Greek Drama

Profesores de diversos centros educativos, entre eles do Sofía Casanova, participaron no Erasmus+ Hellenic Civilization Greek Drama en Livadia, Grecia, proxecto organizado polo CFR de Ferrol.

Unha formación excelente, un grupo aberto, amistoso e colaborador.

Visita de ASPACE

O 16 de febreiro tivo lugar a xornada de sensibilización do proxecto Talentos Inclusivos.

Jorge, Marcos e Julio (veciño de Ferrol), usuarios de ASPACE Coruña, acompañados por Iria e Irene visitaron o noso centro. Faláronos da parálise cerebral, da súa estadía en ASPACE como centro de día, do seu ocio... Tamén conversaron co alumnado sobre os retos que vai facer o instituto este ano, un soporte para mòbil e unha "axuda para abrir portas", os rapaces preguntáronlle as dúbidas que tiñan.

Noticia en redes: ASPACE, Talentos Inclusivos