BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Tfo.: 986 366 050  Fax: 986 366 102

e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.es

CELEBRANDO O DÍA INTERNACIONAL DA INMUNOLOXÍA: OS ALUMNOS DE 3º ESO EN ACCIÓN

O 29 DE ABRIL OS ALUMNOS DE 3º DE ESO REALIZARON UNHA SERIE DE ACTIVIDADES  PARA CELEBRAR ESTA DATA:

os de 3º de ESO á FINAL do Rally Matemático e quedaron ..........de TERCEIROS

O día 8 de abril, un grupo de 8 alumnos de 3ºESO A participou en Santiago na final galega do “Rally matemático e científico sen fronteiras” que organiza IGACIENCIA quedando en terceiro lugar no seu nivel.

SAÍDA DINAMIZADORA DOS ALUMNOS DE 1º ESO A PONTEVEDRA

Con motivo do XVI Salón do Libro en Pontevedra os alumnos de 1ºESO do IES Val Miñor visitaron a cidade o venres 27 de marzo, nunha actividade organizada polo Equipo de Dinamización Lingüística “O Brión”.

Primeiro coñeceron aqueles lugares relacionados coa vida e a obra dun dos maiores artistas da cultura galega: Castelao. Tamén souberon algo máis sobre a historia de Pontevedra a través da pegada que quedou en vivendas, cruceiros, prazas, fontes e rúas.

XABIER QUEIPO VISITA O IES VAL MIÑOR

O xoves 26 de marzo, os alumnos de 3º e 4º da ESO, tiveron a oportunidade de coñecer e escoitar ao escritor galego Xabier Queipo. Aproveitando unha das súas estancias en Galicia (o autor reside e traballa en Bruxelas dende 1989) Xabier achegouse ao noso centro para falarnos da súa tarefa como escritor.

Programa de Educación para Saúde- Obradoiro de Sexualidade para o alumnado de 4º da ESO.

O alumnado de 4º da ESO desenvolverá un programa de Educación para a Saúde (módulo de Sexualidade). O mércores día 11 de marzo realizarase esta actividade. Os relatores desta actividade serán voluntarios da Cruz Vermella Xuventude de Vigo.