Saltar navegación.

ANA ORTIZ, CÉSAR ARES E ESTELA IGLESIAS ACHÉGANSE AO CENTRO, PARA FELICITAR ÁS GAÑADORAS DO PREMIO STEPHEN HAWKING.

O Xefe Territorial, a delegada de educación en Vigo e a inspectora do noso centro, coordinaron as súas axendas, para felicitar en persoa, ás alumnas gañadoras do Premio Stephen Hawking. A continuación dispoñedes dos traballos realizados no programa STEMbach do bienio 2022-24.

ÉXITO NA PARTICIPACIÓN NO PREMIO STEPHEN HAWKING. 2º PREMIO PARA ARIANE E EVA. PARABÉNS!

As alumnas de segundo de bacharelato Ariane Antequera González e Eva Leyenda de Arriba obtiveron un segundo premio na VI edición do Premio Stephen Hawking do IES Plurilingüe Rosalía de Castro de Santiago polo seu traballo de investigación “Estudio de la presencia de microplásticos en la costa valmiñorana”. O traballo foi coordinado polo profesor do centro César Rodríguez López e tamén titorizado por investigadores do Instituto Español de Oceanografía-CSIC. CO de Vigo, Begoña Pérez Fernández e Gustavo Blanco Heras.