BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Tfo.: 986 366 050  Fax: 986 366 102

e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.es

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. LISTAXES PROVISIONAIS ADMITIDOS e EXCLUIDOS

Nos ficheiros que se adxuntan están as listaxes provisionais de admitidos e excluidos no Fondo solidario de libros de texto para 2º e 4º da ESO, asi como a listaxe de libros en existencia no Fondo Solidario.

Contra estas listaxes as persoas interesadas poderán formular reclamación no centro os días 8 e 9 de xullo de 2015 (de 9:30 a 13:30).

A relación definitiva de solicitudes admitidas e, de ser o caso, a de excluídas, farase pública o 15 de setembro de 2015.

Viaxe cultural ao norte de Galicia e Asturias

Viaxe cultural ao norte de Galicia e Asturias os días 17,18 e 19 de Xuño. Participan 27 alumnos da materia de Historia e Cultura das Relixións de 1º e 2º de ESO.

Aquapark de Amarante

O 15 de xuño, luns, fixemos efectiva a entrega dun premio que merecían aqueles alumnos que resultaran gañadores dalgún dos premios que foran convocados polo Instituto, ou ben que colaboraran de maneira desinteresada con algunha actividade das que organizamos, fóra do horario lectivo.

GRAN DÍA NO GALIÑEIRO. ESCALADA, ORIENTACIÓN, SENDEIRISMO, RISAS, RETOS, SUPERACIÓN, AMISTADE,...

O venres 12 de xuño, realizamos unha saída ao Galiñeiro, para realizar distintas actividades na natureza: escalada, orientación e sendeirismo. Puxémonos a proba, e a experiencia foi moi positiva.

EDUCACIÓN VIAL PARA CICLISTAS

Os alumnos e alumnas de 2º de ESO tiveron este luns día 1 de xuño unha xornada de educación vial para ciclistas  impartida polos policías locais de Nigrán, a dirección xeral de tráfico e o persoal do Grumir. SE QUEREDES VER MÁIS FOTOS PINCHADE dúas veces na FOTOGRAFÍA.

Graduación: despedida dos alumnos e alumnas de 2º de Bacharelato

O pasado venres 29 de Maio o patio do IES vestiuse de largo
para acoller á despedida dos alumnos e alumnas de 2º de Bacharelato con discursos, cancións e choros.