BENVIDOS/AS Á NOSA WEB

Rúa Paradellas, 15     36350-Nigrán
Tfo.: 986 366 050  Fax: 986 366 102

e-mail: ies.val.minor@edu.xunta.es

Programa de Educación para Saúde- Obradoiro de Sexualidade para o alumnado de 4º da ESO.

O alumnado de 4º da ESO desenvolverá un programa de Educación para a Saúde (módulo de Sexualidade). O mércores día 11 de marzo realizarase esta actividade. Os relatores desta actividade serán voluntarios da Cruz Vermella Xuventude de Vigo.

Entroido no IES

Chegou o Entroido e con el as aulas e corredores do Instituto enchéronse de caras, máscaras e personaxes que non adoitan frecuentar estes lugares.

Así como este ano houbo moitos máis alumnos/as disfrazados que en anos anteriores, o número de comparsas que se presentaron ao concurso foi reducidiiiiiiiiiisimo, tanto que ninguen quedou triste por non levar premio a pesares do esforzo levado a cabo para idear e ensaiar a comparsa. Só houbo dúas: unha de 1º de Bachararelato e outra por formada por alumnos e alumnas da materia de Historia e Cultura das Relixión de toda a ESO.

OBRADOIROS DE EDUCACIÓN AFECTIVO- SEXUAL PARA OS ALUMNOS/AS DE 2º E 3º DA ESO

Os alumnos e alumnas de 2º e 3º da ESO  realizan un programa de Educación Afectivo-Sexual impartido pola asociación Xaira e en colaboración co CIM de Nigrán. Os contidos concretos que se traballan son: a sexualidade, o concepto de amor, o bo trato no marco de relación entre eles e elas; a prevención de Grooming.

Tenis de mesa no IES Val Miñor

O pasado luns 9 de febreiro, a Agrupación deportiva Vincios, de tenis de mesa, achegouse ao centro, a promocionar este deporte. Contamos coa presenza de Enrique, Samuel e Kazeem, adestradores e xogadores desta agrupación, grazas aos que puidemos presenciar un nivel de excelencia motriz, froito que seguramente de moitas horas de adestramento, e poñernos a proba fronte a un robot lanzabolas. O palmarés deportivo de calquera dos tres, é moi importante.

Le fantôme de l'Opéra

SAÍDA TEATRO SALESIANOS e MARCO

O 6 de febreiro de 2015 ás 10h, 53 alumnos de francés de 2º, 3º ESO e 1º BAC, acompañados das profesoras Nuria e Cristina, asistiron á representación “Le fantôme de l'Opéra” versión teatral adaptada da novela de Gaston Leroux.

VISITA Á ESTACIÓN DEPURADORA DE AUGAS RESIDUAIS DE NIGRÁN O 29 DE XANEIRO

OS ALUMNOS DE 1º ESO APRENDEN COMO SE TRATAN AS AUGAS RESIDUAIS NUNHA EDAR

Charla sobre prevención da violencia de xénero para o alumnado de 2º da ESO.

O alumnado de 2º da ESO recibe en febreiro información sobre a prevención da violencia de xénero. Conceptos como sexting, grooming, bullying... son de novo tratados. Esta charla faise en colaboración co CIM de Nigrán e coa asociación "Pantallas amigas".