Listaxe definitiva do alumnado admitido

Aqui se poden consultar as listaxes

do alumnado admitido.

OLIMPIADA MATEMÁTICA

NORABOA a Valentyna Mulik, unha das tres alumnas gañadoras na fase de zona, correspondente a provincia de Lugo, na olimpíada deste ano. Parabéns de parte dos teus compañeiros e do Departamento de matemáticas

Olimpíada de Xeoloxía

NORABOA a MARGARITA FERNÁNDEZ FERRO gañadora do Accesit ao estudante de 4º da ESO que acadou a puntuación máis alta na sede de Lugo, da fase galega da VI Olimpíada de Xeoloxía.
Nesta edición presentáronse 58 estudantes de catro Institutos de Secundaria da provincia de Lugo, e os exames celébráronse na  Escola Politécnica Superior da Universidade de Santiago de Compostela.

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

O luns  recibimos unha nova moi agradable: o noso instituto foi premiado

O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN TEN UN BLOGUE

O departamento de Orientación creou un blogue que pode ser de gran utilidade. Así, profesorado, familias e alumnado tedes un acceso máis doado á información do Departamento. Nel podedes, por exemplo, consultar toda a información da proba de acceso a ciclos.

PLAN DE MELLORA DA CONVIVENCIA

Aqui podes consultar o noso plan de convivencia e o regulamento de réxime interno do centro

TRASNADAS DO XOÁN - O BLOG DO ENL

ENLACE AO BLOG TRASNADAS DO XOÁN.

Este é o blog do ENL do IES Xoán Montes. O nome vén dun dos personaxes máis característicos da nosa mitoloxía popular, o trasno, que ten múltiples aparencias. Como son os do noso centro? E cales son as súas trasnadas?

PORTANONA: O BLOG DA BIBLIOTECA

PORTANONA, O  BLOG DA BIBLIOTECA DO I.E.S. XOÁN MONTES

AS ESTANTIGAS, O NOSO BLOG DO CLUB DE LECTURA

Premendo aquí teredes acceso ao noso blog do Club de Lectura As Estantigas.