BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS

LUGAR: AULA DO GRUPO

PERÍODO DE RECLAMACIÓNS: 27 e 28 de XUÑO

MATRÍCULA CURSO 16/17

O prazo de matrícula ordinaria (para aqueles alumnos que aproben todo en xuño) para o curso 2016/17 empeza o luns, 27 de xuño e remata o luns, 11 de xullo.

Consultar Proceso de matrícula en Secretaría.

Selectividade 2016

PARABÉNS ao alumnado deste centro polo gran resultado acadado nas PAU 2016.

O 100% aprobou e máis do 21% logrou unha nota superior ao 8

Normas de Organización e Funcionamento

AQUI PODEDES CONSULTAR  O N.O.F. DO CENTRO

Olimpiada de Xeoloxía

PARABÉNS a ANDREA GARCÍA MIRAGAYA gañadora do Accesit ao estudante de 4º da ESO que acadou a puntuación máis alta na sede de Lugo, da fase galega da VII Olimpíada de Xeoloxía.
Nesta edición presentáronse 60 estudantes de catro Institutos de Secundaria da provincia de Lugo, e os exames celébráronse na  Escola Politécnica Superior da Universidade de Santiago de Compostela.

DOCUNAUTAS GAÑA O CONCURSO DE TRABALLOS POR PROXECTOS

O proxecto interdisciplinar elaborado o curso pasado polos alumnos de 1º ESO, coordinado polas profesoras Anxos Vidal e  Mari Luz Paramio, acaba de gañar o concurso de traballos por proxectos, dotado con 1000 euros. Noraboa a todos, alumnos e profesoras, polo voso traballo.

Listaxe definitiva do alumnado admitido

Aqui poden consultarse as listaxes

do alumnado admitido.

Olimpíada de Xeoloxía

PARABÉNS a MARGARITA FERNÁNDEZ FERRO gañadora do Accesit ao estudante de 4º da ESO que acadou a puntuación máis alta na sede de Lugo, da fase galega da VI Olimpíada de Xeoloxía.
Nesta edición presentáronse 58estudantes de catro Institutos de Secundaria da provincia de Lugo, e os exames celébráronse na  Escola Politécnica Superior da Universidade de Santiago de Compostela.

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

O luns  recibimos unha nova moi agradable: o noso instituto foi premiado

O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN TEN UN BLOGUE

O departamento de Orientación creou un blogue que pode ser de gran utilidade. Así, profesorado, familias e alumnado tedes un acceso máis doado á información do Departamento. Nel podedes, por exemplo, consultar toda a información da proba de acceso a ciclos.