ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

As votacións para o Consello Escolar do sector de  nais/pais terán lugar o día 26 no seguinte horario

de 12:30 a 14:30

de 19:00 a 21:00

A participación é importante. VOTA

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

O luns  recibimos unha nova moi agradable: o noso instituto foi premiado

SELECTIVIDADE 2014: 100% APROBADOS

NORABOA a todos, alumnos e alumnas deste

instituto, polo éxito acadado na PAU

(selectividade). Conseguistes un 100% de

aprobados!

NORABOA tamén, profesores e profesoras, todos

O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN TEN UN BLOGUE

O departamento de Orientación creou un blogue que pode ser de gran utilidade. Así, profesorado, familias e alumnado tedes un acceso máis doado á información do Departamento. Nel podedes, por exemplo, consultar toda a información da proba de acceso a ciclos.

V Olimpiada de Xeoloxía de Galicia

Once alumnos e alumnas do I.E.S. Xoán Montes de Lugo participaron, en Lugo, na V Olimpíada de Xeoloxía de Galicia, organizada pola Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT).  O alumno Yago Ferreiro Arias de 2º de Bacharelato, do IES Xoán Montes, obtivo o premio ao mellor alumno de Bacharelato, convertíndose así no Subcampión Provincial da V Olimpíada de Xeoloxía de Galicia. Noraboa polo magnífico nivel acadado nesta competición.

Galiciencia 2013

Felicitacións aos alumnos de 4º de ESO: Xosé Lois Chorén Fernández e Unai Ansedes Méndez e a o seu profesor D. Gerardo Baamonde Mulet, gañadores no certame da semana da ciencia celebrado os días 20, 21 e 22 de novembro dos premios de 2º ciclo de ESO e do 1º premio de Galiciencia.

O traballo presentado leva por título Sistema de sinalización pasiva de alerta de acceso en contra-sentido en autoestradas. Esperamos que este traballo sexa merecedor de algún outro premio no próximo certame de Cataluña.

Premio extraordinario de ESO

O noso recoñecemento ao alumno de 1º bacharelato Juan Manuel Cano Vila polo gran resultado acadado no premio extraordinario de ESO ao rendemento académico correspondente ao curso 12-13.

Noraboa.

PLAN DE MELLORA DA CONVIVENCIA

Aqui podes consultar o noso plan de convivencia e o regulamento de réxime interno do centro

LIBROS DE TEXTO

Lista de libros para o curso 2013- 2014

FINAL DO CONCURSO VALORES DE FUTURO EN MADRID

FELICITACIÓNS  DE NOVO ÁS DÚAS  ALUMNAS DE 3º DE ESO MARTA CASTRO E ANA SALDAÑA  E Á SÚA PROFESORA DONA MARÍA BEATRIZ LÓPEZ SOTO REPRESENTANTES DO I.E.S XOÁN MONTES E DA COMUNIDADE AUTÓNOMA GALEGA NA FINAL DO CONCURSO VALORES DE FUTURO, CELEBRADO EN MADRID OS DÍAS 30 E 31 DE MAIO DE 2013.ENLACE PARA VER  A FINAL.