Presentacións curso 14 /15

HORARIO DAS PRESENTACIÓNS DO DÍA 15

LIBROS DE TEXTO CURSO 2014 - 2015

AQUI podes consultar a lista de libros para o curso 2014- 2015

En caso de dúbida, consulta ao centro antes de comprar os libros

SELECTIVIDADE 2014: 100% APROBADOS

NORABOA a todos, alumnos e alumnas deste

instituto, polo éxito acadado na PAU

(selectividade). Conseguistes un 100% de

aprobados!

NORABOA tamén, profesores e profesoras, todos

Olimpiada Matemática

O I.E.S. Xoán Montes quere desexarlle ao seu alumno Samuel Fernández Chorén moita suerte na súa participación este venres 30 na fase final da Olimpiada matemática a celebrar en Vigo

Lista de admitidos para o curso 2014 - 2015

Lista de admitidos para o vindeiro curso 2014 - 2015

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS PARA ALUMNADO

Hai 680 prazas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2014.

Se queres solicitar unha delas, lembra que o prazo abrangue dende o 28 de marzo ata o 28 de abril (incluído).

Accede á información.

O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN TEN UN BLOGUE

O departamento de Orientación creou un blogue que pode ser de gran utilidade. Así, profesorado, familias e alumnado tedes un acceso máis doado á información do Departamento. Nel podedes, por exemplo, consultar toda a información da proba de acceso a ciclos.

V Olimpiada de Xeoloxía de Galicia

Once alumnos e alumnas do I.E.S. Xoán Montes de Lugo participaron, en Lugo, na V Olimpíada de Xeoloxía de Galicia, organizada pola Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT).  O alumno Yago Ferreiro Arias de 2º de Bacharelato, do IES Xoán Montes, obtivo o premio ao mellor alumno de Bacharelato, convertíndose así no Subcampión Provincial da V Olimpíada de Xeoloxía de Galicia. Noraboa polo magnífico nivel acadado nesta competición.

Galiciencia 2013

Felicitacións aos alumnos de 4º de ESO: Xosé Lois Chorén Fernández e Unai Ansedes Méndez e a o seu profesor D. Gerardo Baamonde Mulet, gañadores no certame da semana da ciencia celebrado os días 20, 21 e 22 de novembro dos premios de 2º ciclo de ESO e do 1º premio de Galiciencia.

O traballo presentado leva por título Sistema de sinalización pasiva de alerta de acceso en contra-sentido en autoestradas. Esperamos que este traballo sexa merecedor de algún outro premio no próximo certame de Cataluña.

Premio extraordinario de ESO

O noso recoñecemento ao alumno de 1º bacharelato Juan Manuel Cano Vila polo gran resultado acadado no premio extraordinario de ESO ao rendemento académico correspondente ao curso 12-13.

Noraboa.