Programación departamento de Matemáticas

Para ver a programación matemáticas pulsa no ficheiro adxunto correspondente a este curso.

As programacións correspondentes aos cursos impares, 1ESO, 2ESO, 1BAC CCSS E 1 BAC serán publicadas cando o currículo oficial da materia sexa publicado.

Para ver la programación matemáticas pulsa en el fichero adjunto.

Departamento de matemáticas

PROFESORADO:

Sampayo Ruiz, Marcelino (xefe depto)

Ovalle Neira, Beatriz

Rodríguez Carreira, Mª Luz

Vázquez Vázquez, Xosé Miguel

Blog do departamento

CANGURO MATEMÁTICO

O pasado 21 de marzo, 26 alumnas e alumnos do IES Xoán Montes aceptaron o reto de participar no concurso Canguro Matemático organizado pola Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM).

Nesta edición participaron casi 700 centros educativos de toda España e máis de 15.000 estudantes de forma simultánea.

canguro

Participantes no Canguro Matemático. Fotografía do Departamento de Matemáticas.

Actividades con motivo de la suspensión de las clases

Con motivo de la suspensión de las clases desde el 16 de marzo, se recomiendan las siguientes actividades:

1ºESO A, 1ºESO B, 2ESO, 3ESO, 1BAC Y 2BAC SE ENVIARÁN ACTIVIDADES A TRAVÉS DE CLASSROOM

1ºESO AB, 4 ESO, 2BAC CCSS A TRAVÉS DE LA APLICACIÓN USUAL MISSMATES (marcelino.com.es)