Extraescolares

Finalista da Olimpíada Matemática 2014

Parabéns a Samuel Fenández Chorén que ven de quedar finalista na XVI Olimpiada de Matemáticas.

Para saber máis pincha en matemáticasxm

Vamos de concurso matemático, outra vez

Este ano no Rally paricipan os alumn@s de 4º de ESO: Nerea, Lucía, Adrián, Álvaro Celeiro, Álvaro Pereira, Alberto Montecelo, Manuel e Miguel. A Olimpíada van os alumn@s de 2º de ESO: Daniel, Samuel, Andrea e Marina.

Moita sorte.

Próximas actividades do departamento de matemáticas

Nos vindeiros días os alumnos de matemáticas participarán nas seguintes actividades:

A fase de zona Olimpíada de matemáticas para alumnos de 2º de ESO terá lugar no noso centro o día 19 de abril. Participan Sheila, Margarita e Rubén. Moita sorte aos tres.

A final galega do Rally sen fronteiras será en Santiago o día 11 de abril. Ánimo, vades camiño de Touluse

O día 17 de abril os alumnos de 4º de ESO visita á exposición IMAGYNARI en Santiago.

Olimpíada Matemática

MatemáticasUnha vez máis participamos na Olimpíada Matemática. Este ano Yésica, David, Daniel e Juan de 2º ESO concorren á XIII edición cuxa fase local se celebra o Venres 8 no instituto da Piringalla.

Ánimo rapaces!

Olimpiada Matemática

A Ollimpiada matemática é unha actividade dirixida a alumnos de 2º de ESO e que consiste na resolución individual de problemas.

Rallye Matemático

Rallye matemático

O Rallye matemático é unha actividade dirixida a alumnos de 3º e 4º de ESO e que consiste na resolución colectiva de problemas.