VISITA Á FACULTADE DE VETERINARIA E HOSPITAL ROF CODINA

O pasado 1 de decembro, os alumnos de 1° de Bacharelato de Anatomía Aplicada e Bioloxía realizaron unha saída conxunta a facultade de Veterinaria e ao hospital Rof Codina.

Na visita, acompañounos Nuria, profesora e investigadora da universidade, que nos ensinou o impresionante museo que hai na facultade sobre esqueletes de diferentes especies e os principais laboratorios de prácticas de anatomía. Por outra banda Luis, o vicedecano da facultade, ensinounos as diferentes aulas, estancias e permitiu que o alumnado fixera prácticas con suturas en texidos animais artificiais. Por último, vimos o Rof Codina por dentro, onde nos explicaron o seu funcionamento, ademais de ver todas as súas instalacións.

visita veterinaria

Explicación na Facultade de Veterinaria. Foto de Marcos Rodríguez Varela