Xornada de orientación para o alumnado de 4º da ESO

Hoxe 3 de abril o alumnado de 4º da ESO, xunto coas titoras e a orientadora do centro, fomos ao salón de actos do Centro de Convivencia Uxío Novoneyra, á primeira das xornadas de orientación que terán lugar este curso os mércores na hora de titoría.

Natalia e Noemí, exalumnas do noso centro, explicáronnos todo o proceso que seguiron na elección do ciclo actual que cursan, o Ciclo Medio de Atención ás persoas en situación de dependencia.

O seu obxectivo é estudar o grado de maestra, para iso, en vez de acceder desde o bacharelato optaron por facer un ciclo medio, despois terán que facer un ciclo superior, neste caso o de Educación infantil e por último o grado. Parece que colleron un treito máis longo, pero tendo claro os seus obxectivos están satisfeitas pois gústalles o ensino práctico que reciben e que lles dará un título de técnico en atención a persoas en situación de dependencia, permítelles facer prácticas no segundo curso e incluso ir a estudar 3 meses a Malta.

As dificultades técnicas impediron que puidesemos visionar a presentación tan traballada que prepararon, pero iso non desmereceu a súa esmerada e completa explicación.

Moitas grazas por achegarnos a vosa experiencia!

Fotografías de Beatriz López CC BY-SA