O Centro Superior de Hostelería de Galicia nas Xornadas de Orientación do IES Xoán Montes

Hoxe, 24 de abril, nas Xornadas de Orientación que para 4º de ESO se organizan desde Orientación no noso centro, puidemos coñecer ofertas de formación e experiencias de exalumnos de moito interese.

Mamen Fernández Romero e Óscar Alfeirán Varela do Departamento de Marketing do Centro Superior de Hostelería de Galicia, e este último tamén profesor de TICs, ademais da Alejandra Villanueva Muñoz, exalumna do citado centro e actualmente Directora do Eurostars Gran Hotel de Lugo, achegáronnos información non so dous grados que se imparten, Dirección hotelera e Gastronomía, senón do tipo de formación, con moita parte práctica e posibilidades de traballar tanto en España como en outros moitos países. É un sector con moitas saídas profesionais.

Recordamos que aos grados pode accederse mediante o bacharelato, pero tamén vía ciclo medio e ciclo superior de FP. Na páxina web pode facerse unha visita virtual ou solicitar unha visita ás instalacións para coñecer o funcionamento do CSHG así como toda a súa oferta de formación máis detalladamente.

Imaxes de Beatriz López

story | by Dr. Radut