Moitísimas grazas Jorge!

Hoxe 2 de maio tivemos a inmensa sorte de contar coa presenza de Jorge Rábade Alonso, exalumno do centro e Caballero Alférez Cadete que estuda o 3º curso na Academia de Oficiales da Garda Civil.

Nos grupos de 1º de bacharelato e no de 4º da ESO da materia Formación e Orientación Persoal e Profesional explicou a súa traxectoria académica, as súas inquedanzas cando estaba no noso centro e o seu día a día na Academia. Informounos tamén das posibilidades de acceder a Garda Civil, de páxinas útiles como ser militar ou reclutamiento, do que conleva o posto, do gran número de especialidades que existen dentro do corpo...

Conectou co alumnado co seu gran entusiasmo e as súas palabras "Tede amor polo que facedes e exteriolizalo"

Enorgullecémonos del, da ilusión con que vive a súa elección e de como nola transmite.

Grazas Jorge, esperamos que sigas nos vindeiros cursos contaxiándonos coa túa enerxía positiva!

Imaxes de Beatriz López CC BY-SA