Participación no concurso de Educación Financeira

Hoxe 8 de maio, cargado de actividades no centro, alumnado de Empresa e Deseño de Modelos de Negocio, de 2º de bacharelato, participou no concurso que se organiza desde o programa de Educación Financeira, e que coa marca Finanza para todos, organizan a Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV), o Banco de España (BE) e o Ministerio de Economía, comercio y empresa.

Con pouco tempo, 2º de bacharelato é un curso moi esixente, pero con moitas ganas, esmeráronse en preparar e participar no concurso, unha nova experiencia que sempre enriquece.

Grazas a José Leal, Martín Rico, Uxía Rivas e Miguel Saavedra, foi un pracer tervos de alumnos, demostrastes a vosa implicación e esforzo, que a sorte e a forza vos acompañe nos vosos futuros proxectos.

Imaxes de Beatriz López CC BY-SA