SOLICITUDE DE SERVIZOS EDUCATIVOS COMPLEMENTARIOS (TRANSPORTE ESCOLAR-COMEDOR)

A Orde que regula a Admisión de alumnado en centros sustentados con fondos públicos establece que o alumnado con garantía de permanencia no centro que non teña que formalizar matrícula, deberá, cada ano, manifestar expresamente mediante escrito dirixido a éste, que solicita utilizar os servizos complementarios de comedor e/ou transporte escolar.

Polo que se estades interesados en utilizar algún destes servizos complementarios, deberedes cubrir o impreso  adxunto, asinalo  e  envialo por correo electrónico ao centro. Se tedes problemas de conexión ou non podedes imprimilo solicitade cita no centro. O prazo para entregar as solicitudes de transporte e comedor será do 20 ao 30 de xuño.

( Descargar o impreso de solicitude). Pódese descargar e entregar polo correo do centro:  ceip.chano.pinheiro@edu.xunta.gal

HORARIO DAS RUTAS

HORA DE SAÍDA              HORA DE CHEGADA