QUEN SOLICITA?
|
PAI NAI , REPRESENTANTE LEGAL DO ALUMNADO
|
CANDO?
|
DO 4 AO 12 DE XULLO DE 10 H A 13H
|
DOCUMENTACIÓN
|
Impreso de solicitude cuberto e asinado xunto co Modelo de Autodeclaración (Anexo II)
|
Documentación xustificativa correspondente para a selección e admisión.
|
QUEN NON TEN QUE PRESENTAR O ANEXO II?
|
O alumnado pertencente a unidades familiares que se atopen en situación socioeconómica de exclusión social ou que teña unha discapacidade igual ou superior ao 33%,
|
PREZOS
|
Gratuíto, 1€, 2,5€ ou 4,5€.
Dependerá da renda neta per cápita familiar.
Para realizar o cálculo automático do importe do servizo do comedor podedes acceder á WEB “Calculadora simulación prezos comedores” facilitada pola Consellería de Educación:
https://www.edu.xunta.gal/comedores/calculadora.jsp
OLLO É A RENDA DO 2022!!!!
|
GRATUITO PARA?
|
O alumnado pertencente a unidades familiares que se atopen en situación socioeconómica de exclusión social ou que teña unha discapacidade igual ou superior ao 33%.
Rendas inferiores a 7.000 € de renda per capita.
|
TIPOS DE USUARIOS
|
FIXOS- FIXOS DISCONTINUOS OU QUE ACUDEN EN SEMANAS ALTERNAS.
Non se contemplan esporádicos
|
BAREMACIÓN
|
SOLO SE HAI MÁIS SOLICITUDES QUE PRAZAS
|
CRITERIOS DE BAREMACIÓN
|
1- Alumnado usuario lexítimo do servizo do transporte escolar (usuarios de transporte que vivan das parroquias de Mañufe, Vilaza e/ou Gondomar a máis de 2 km do centro). Utilizaremos o certificado de empadroamento que consta no Centro.
|
2- Alumnado pertencente a unidades familiares en situación socioeconómica de exclusión social (certificado dos Servizos Sociais Municipais) ou Cunha discapaccdade igual ou superior ao 33% (certificado de discapacidade): usuario de comedor gratuíto.
|
3- Alumnado membro de familias numerosas, acreditado co correspondente título ou carné
|
4- Alumnado fillo/a de pais e nais, titores legais ou acolledores familiares, traballadores ambos os dous con incompatibilidade dos seus horarios laborais co horario de saída do seu fillo/a ao mediodía, acreditada documentalmente de xeito alternativo, mediante: informe de vida laboral/ Certificado da Unidade de persoal á que pertenza o empregado público / Certificación da empresa, xustificativa da duración de xornada e o horario de traballo …
|
5- Outro alumnado: Iinclúense ao resto do alumnado que non estea dentro dos anteriores apartados, incluído aos escolarizados fóra da área de influencia, é dicir, fóra das parroquias de Mañufe, Vilaza e/ou Gondomar ). Terá prioridade o alumnado da área de influencia, a continuación o alumnado no que o lugar de traballo do pai/nai/titor/a legal está dentro da área de influencia (entregar certificado da empresa) e en último lugar o alumnado de fóra da área de influencia.
|
EMPRESA DE CATERING:
|
ALIMENTACIÓN SAUDABLE GALEGA
|
HORARIOS
|
14:00 h. a 16:00 h.
A partir das 15:15 h. o alumnado xa poderá ser recollido.
|
NÚMERO DE PRAZAS MÁXIMAS AUTORIZADAS E CONCEDIDAS
|
130 prazas
|
PRAZOS
|
Entrega de solicitudes, Anexo II e documentación xustificativa: Do 5 ao 12 de xullo de 10:00h á 13:00 h. Pódense descargar da web e mandar por correo electrónico ao Centro. Tamén se pode recoller e entregar a documentación directamente no colexio.
Publicación da listaxe provisional de admitidos e reservas na páxina web: antes do 15 de xullo.
Reclamacións: prazo de 5 días despois da publicación provisional
Publicación da listaxe definitiva de admitidos e reservas na páxina web: antes do 20 de xullo.
|
ANULACIÓN DE MENÚS
|
Coa maior antelación posible e sempre xustificando a ausencia por correo electrónico a ceip.chano.pinheiro@edu.xunta.gal do Centro indicando no asunto, "anulación comedor + nome do alumno/a” + curso ou contactando telefónicamente coa secretaría.
Deberase notificar tamén vía ABALARMOBIL ao profesorado titor indicando se o alumnado, o día anulado, regresa en transporte ou non.
Anulación no propio día debe ser excepcional e realizarse antes das 9:30h.
|
PAGAMENTOS
|
Na conta indicada pola empresa adxudicataria do servizo, nos dez primeiros días de cada mes
|