MES DA CIENCIA EN GALEGO

Hoxe 10 de novembro é o Día da ciencia e en novembro conmemórase o mes da ciencia en galego nas bibliotecas escolares, polo que hoxe procederemos a preparar a exposición de libros de ciencia na entrada da nosa biblioteca.

Mes da Ciencia en Galego nas Bibliotecas | Bibliotecas escolares

ACTIVIDADES DE ESPAZO LECTURA

SEMANA DO LIBRO- VISITA DE MARÍA PÁJARO

Esta semana conmemoramos o día do libro. A  autora nigranesa María Pájaro veu ao centro a contar ao alumnado de 5º e 6º a súa experiencia como escritora. Acaba de presentar o seu primeiro libro "Quen é a nena?"

É un libro de carácter biográfico que demostra que todos somos iguais independentemente da lingua, que ten que ser falada para evitar a súa desaparición. Da clase social que, por desgraza, non determina o valor persoal de cada quen. O libro trata da riqueza cultural dos nosos refráns e do valor de achegárnos ás persoas que realmente nos queren.

Tamén lle fixo un xogo con preguntas sobre o libro.

Moitas grazas pola súa colaboración.

"Só a lembranza de onde veño me axuda a saber cara onde vou"

ACTIVIDADES ESPAZO LECTURA MES DE FEBREIRO

MISIÓN SALVAR A NATUREZA E NINGÚN CAN SEN FOGAR

O vindeiro venres recibiremos no centro unha visita moi especial. Dende a Granxa Xanceda, Malibú visita os colexios de primaria para ensinar aos nenos e nenas a ser máis responsables, máis solidarios e a ter unha maior sensibilidade cos animais.

Contidos:

Coñecer as responsabilidades que implica un animal e os seus coidados para unha tenencia responsable ( identificación, esterilización, acudir regularmente ao veterinario...)

Aprender comportamentos cívicos ( manter as rúas limpas)

Concienciación da problemática do abandono.

Coñecer a realidade das canceiras.

Conciencias sobre a adopción de animais.

Como actuar no caso de atopar un animal abandoado.

NOVEMBRO MES DA CIENCIA EN GALEGO

Mes da ciencia en galego nas bibliotecas

Celebramos novembro, o mes da ciencia en galego nas bibliotecas con obradoiros de ciencia durante toda a semana para todos os grupos, educación infantil e primaria.

A actividade foi costeada polo centro e correu a cargo de Ciencia en Movemento.

O eixe principal foi o proxecto do centro: COMO INFLÚE A CIENCIA NO MUNDO DO CINE

E como lles gusta experimentar e aprender cousas novas!!

Foron unhas sesión cheas de aprendizaxes, de nervios tamén.

Paga a pena o traballo vendo as súas caras de satisfacción e de querer amosar todo o que saben. Desfrutamos un montón!

Deixamos un pequeno vídeo cunha pequena escolma de fotos para que poidades ver un pouquiño do obradoiro.

CONTOS DE MEDO

No concurso de contos no que participou o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria estes son os contos premiados.

Izan de 3º de Primaria

Sheila e Sabela de 3º de Primaria

Lara de 4º de Primaria

Samuel de 4º de Primaria

Daniela G de 5º de Primaria

Paula L de 5º de Primaria

Candela de 6º de Primaria

Antón de 6º de Primaria

BIBLIOTECA

TEATRO " O POETA DE VALDEORRAS " FLORENCIO DELGADO

No arquivo adxunto  deixámosvos a autorización para a asistencia á obra de teatro.

AS FAMILIAS TAMÉN CONTAN